Flensburg så jeg lurer på om det er fremme til fellesferien

Anbefaling av dekk kommer an på hva du skal bruke dem til. Kjøre langt, kort, m/u passasjer og bagasje, fort, hverdagskjøring med 50%regn eller bare i solskinn, gøy i svinger, slitestyrke, pris/økonomi.Lani skrev: 27 mai 2018, 13:29 Hei, jeg må nå gå til innkjøp av nye dekk. Når jeg tidligere har kjøpt dekk til bil har jeg som regel tatt utgangspunkt i den nyeste naf testen og kjøpt en av de i toppen der.
Lurer derfor på om det er noen som har noen linker til lignende tester for mc dekk?
Kjører en Honda cb650f, hva type dekk lønner det seg da å gå for?
Regner med at det kan være greit å bytte både foran og bak hvis man går for et annet merke enn tidligere?
Ja, jeg har sett det har fått skryt, så er ikke veldig bekymret for at det ikke er bra nok. Fikk bestilt ett sett i dag:-)kgjersda skrev: 27 mai 2018, 17:05 Alle som har prøvd Road5 skryter uhemmet. Selv har jeg akkurat mottat et pae i posten. Gleder meg til å få de montert.
I Ålesund omegn er det alltid en sjanse for regn og dritvær. :)
Enden på visa for min del var at dekkene ble levert hjemme hos Mr Pitlane i går (!) etter å ha blitt bestilt 11. april. I mellomtiden har jeg fått igjen pengene fra motorsykkeldekk.com (Delticom) ettersom PostNord erkjente at godset ikke var å finne. Dekkene ble levert til tross for at jeg varslet om at saken var avsluttet og penger refundert.Dansekris skrev: 09 mai 2018, 10:11 I dag opplyser PostNord at dekkene er borte(!) og at de ikke kan gi meg tilbakemelding før tidligst fredag. Da er det en måned siden de ble bestilt.
Dette er så provoserende at jeg ikke har ord.
Verkstedet der jeg hadde 48 000 km service i helga, påpekte at framdekket var montert feil, i papirerer jeg fikk i etterkant av service.NickNei skrev: 21 feb 2009, 23:57 Fordekk er laget for bremsing, bakdekk er laget for akselerasjon, og pilene er selvfølgelig en vitkig del av dette.
Derfor er det meget viktig å følge dette, et bakdekk må man ikke sette foran, eller et fordekk bak.