Har hatt newfoundlandshund på taket der. Det var en gang det var så mye snø der at vi kunne lage akebakke fra taket og ned. Men de siste årene har det vært mindre snø der oppe.
Har vært ute i garasjen i dag. Demonterte den gamle fronten på Gamle, og prøvemonterte den nye. Den passa som et skudd. Utfordringen nå blir å lage nye styrestoppere. Men jeg tror at det skal bli ganske enkelt. Har tilgang på de skruefestene som fester hornet, og et flattjern tvers over der og et par dørstoppere i gummi, og dermed tror jeg problemet er løst. Fikk dessverre ikke tatt noen bilder under dagens seanse, men kommer sterkere tilbake med bilder etter hvert. I morra skal jeg lage et utkast til styrestopper, ta noen ekstra mål, og så er det demontering av den nye fronten igjen. Den skal opp til overhaling, og så må alt kostmales svart, før sluttmontering. En ekstra bonus blei oppdaget når jeg monterte toppkrona fra K1000ST på fronten for å kunne bruke vanlig styre. Toppkrona har styrefester som ligger 3 cm lenger bakover mot førern, så dermed vil jeg få en mer behagelig og oppreist kjørestilling også.