Ett par bilder fra i dag.

Nå er det kaffe og lunsj :)

Om det dreier seg om blodsmak anbefales det antakelig å oppsøke lege.
Hmmm...sikker på at du ikke var på Blue Oyster bar i Molde
Ikke dårlig. Det blir mykere å sitte, men blodomløpet mitt stopper opp okke som.
Blodsmak !? Heter det ikke tresmak i ræva ?
Her poster jeg bilder og korte turrefferater over en lav sko, men det som kommenteres er definisjonen av "blodsmak i ræva"Om det dreier seg om blodsmak anbefales det antakelig å oppsøke lege.
Den er grei. Da holder jeg den av til degBjørn Tore skrev: 22 jul 2018, 17:29 Da kjøper jeg den gjerne.er på ferie i 2 uker til ,men kan vippse penger og hente den etter ferien
Den er grei. Penger mottatt
Helt enig at fin sand på asfalt er no' dritt. "Usynlig" som den er helt til en tett innpå. Og da er det gjerne for sent å ta nødvendige forholdsregler...Stian87 skrev: 01 aug 2018, 14:32 Sand og grus i veien er noe dritt, samme med jord fra traktorer. Burde ikke være så vævelig vanskelig å slenge en pressening over lasten, opplever fra tid til annen å bli sandblåst bak lastebiler.
Jada, jeg er klar over at ikke all grus og sand kommer fra lastebiler. Men hjelper lite å kjøre rundt med sand uten pressening
Håper da det, synes jeg stadig vekk ser svære dumpere med sand og grus uten sikringAJ skrev: 01 aug 2018, 16:33Helt enig at fin sand på asfalt er no' dritt. "Usynlig" som den er helt til en tett innpå. Og da er det gjerne for sent å ta nødvendige forholdsregler...Stian87 skrev: 01 aug 2018, 14:32 Sand og grus i veien er noe dritt, samme med jord fra traktorer. Burde ikke være så vævelig vanskelig å slenge en pressening over lasten, opplever fra tid til annen å bli sandblåst bak lastebiler.
Jada, jeg er klar over at ikke all grus og sand kommer fra lastebiler. Men hjelper lite å kjøre rundt med sand uten pressening
Den beste måten å sikre slik last er tilstrekkelig med vann etter opplasting. Da holder lasten seg på plass.
De som er store og proffe på levering av sand sørger alltid for dette. 'Hvermansen', som skal ha sand til f.eks. støping tar seg ikke bryet med å sikre sandlasten verken med presenning eller vannspyling.