alt er orginalt på den og godkjent. kan noen nekte meg å kjøre den.

Det vil alltid være en og annen som irriterer seg over det de mener er for høy motorlyd. Men disse folka må du bare ikke bry deg om.Lordjanus skrev: 30 aug 2018, 22:45 Tenkte litt rundt den motorsykkelen jeg antar jeg går for, den har litt høy eksos lyd fra fabrikk, tror dere dette vil bli et problem i et byggefelt når jeg skal dra til jobb ganske tidlig om morgenen.
alt er orginalt på den og godkjent. kan noen nekte meg å kjøre den.![]()
Men da tenker du på at man bryter fartsgrensen? I så tillfelle så kan man jo bli anmeldt for det av naboene. Men igjen.. det skal mye til for at politiet rykker ut bare for å gi skjennepreken.niko skrev: 31 aug 2018, 07:20 Det gjaller godt mellom blokkene der jeg bor når folk ikke klarer å holde seg mellom fartsdumpene.
Plager ikke meg heller, men det er klart; har du akkurat fått lagt to-åringen til rette i vogna.....Bjerknez skrev: 31 aug 2018, 07:26Men da tenker du på at man bryter fartsgrensen? I så tillfelle så kan man jo bli anmeldt for det av naboene. Men igjen.. det skal mye til for at politiet rykker ut bare for å gi skjennepreken.niko skrev: 31 aug 2018, 07:20 Det gjaller godt mellom blokkene der jeg bor når folk ikke klarer å holde seg mellom fartsdumpene.
Jeg bor i et nabolag med mange motorsykker selv og kan ikke si jeg føler meg plaget.
Men så er ikke jeg den vanskelige typen å ha med å gjøre heller. Kanskje til noens overraskelse![]()
Nå trenger du vel egentlig ikke være så veldig glad i andres barn for å kjøre litt pent der de leker. Alle må tilpasse seg litt når de bor i et byggefelt.Bjerknez skrev: 31 aug 2018, 12:39 Hehe, jeg har sett en tendens til at noen nybakte mødre og fedre forventer at verden skal tilpasse seg dem. Plutselig dukker det opp plakater som klistres opp langs veien "kjør pent, barn leker" etc. Man blir sett stygt på så fort dem mener man kjører for fort på byggefeltet og foreldre forstår sjelden at andre ikke er like glad i barna deres som en selv.
Helt enig. Men jeg opplever at foreldre allikevel ser på biler som kommer på et byggefelt som fandens verk. Helt til dem setter seg i bilen selv.Rune75 skrev: 31 aug 2018, 12:54Nå trenger du vel egentlig ikke være så veldig glad i andres barn for å kjøre litt pent der de leker. Alle må tilpasse seg litt når de bor i et byggefelt.Bjerknez skrev: 31 aug 2018, 12:39 Hehe, jeg har sett en tendens til at noen nybakte mødre og fedre forventer at verden skal tilpasse seg dem. Plutselig dukker det opp plakater som klistres opp langs veien "kjør pent, barn leker" etc. Man blir sett stygt på så fort dem mener man kjører for fort på byggefeltet og foreldre forstår sjelden at andre ikke er like glad i barna deres som en selv.