Her er det eneste bildet jeg tok meg tid til å knipse, hadde vært artig å se bilder fra deres første tur for sesongen også!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt ny for meg iallfall :) 2013 modell. Bildet er tatt i Stokke i Sandefjord :)cannon skrev:Tøft:) Fin sykkel. Helt ny? Hvor i landet er dette?
Ikke her i landet, vel
Aha...
Kuult! Håper å få oppfylt drømmen om å kjøre r-sykkel på bane en gang i fremtidencannon skrev: 14 feb 2019, 19:10 Screenshot_20190212-151028_Messages.jpg
Min første tur i år. 4. februar :-)
Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.
Hvor vil du anbefale å dra for å teste sykkelen på bane på amatørnivå egentlig? Er det mc-treff med banekjøring som er tingen?cannon skrev: Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.
Hvor i landet holder du til? Senior mc har kjøring på rudskogen på torsdager om sommeren.:) utrolig morsomt og lærerikt. Er mye forskjellige sykler som kjører der. Anbefales på det sterkeste.:) sjekk ut senior mc førerutvikling på Facebook.NeXtGeN skrev: 23 feb 2019, 09:11Hvor vil du anbefale å dra for å teste sykkelen på bane på amatørnivå egentlig? Er det mc-treff med banekjøring som er tingen?cannon skrev: Bra! Si fra hvis du trenger tips og råd. Mulighetene er mange. Og det trengs ikke R-sykkel for å prøve seg på bane. Du kan ha det veldig gøy på bane med den du har.