Hei.
På tide med en liten oppdatering kanskje.
Da har jeg i utgangspunktet kjøpt meg en sykkel. Grunnen til jeg skriver i utgangspunktet er at ingenting er signert enda, og jeg venter med å heise flagget å legge ut bilder til det er i boks. Håper det skjer ila. denne uken.
Det ser ut til å bli en 2014 Yamaha MT-07. Ikke det mest spennende valget kanskje, da det er flust av dem.
Fornuften tok meg, og valgte noe som er "enkelt" og håndtere kjøpt med forhandler i nærheten, slik at jeg får en kundeforhold. Dette er også en sykkel jeg oppfatter som et sikkert valg som førstegangssykkel.
Jeg gleder meg ihvertfall til å få den i hus, men merker allerede at ventetid mot oppkjøring skal bli lang. Om mulig lengre enn den var nå når jeg har sykkel. Jeg har også merket at jeg har blitt mer nervøs for å stryke på prøven
Så, hva er det neste på handlelista?
Jeg har funnet ut at jeg med det første trenger følgende:
- Depotstøtte
- Kjederens m/børste
- Kjedesmørning
- Overtrekkspresenning (Kjekt og ha i hvert fall)
Jeg har ikke sjekket, men går ut ifra det følger med noe verktøy på sykkelen, og kjøreutstyr har jeg allerede kjøpt.
Noe annet dere mener er et must i starten? Er det noe spesielt jeg bør ha liggende i sykkelen til en hver tid? Gul vest har jeg fått med meg.
Bare for å ha sagt det, er dette noe av morroa for meg, spesielt før jeg kan begynne å kjøre