Nå har jeg dårlige nyheter til deg. Beklager....Juicebox skrev: 26 mar 2019, 15:58 Jeg vet ikke med folk, men jeg slutter alltid å kjøre på vinterstid. Tar meg alltid en pause til sommertiden kommer tilbake. Nå som politikerne og EU diskuterer om det er noe poeng å ha vinter- og sommertid, så håper jeg ikke det blir vintertid året rundt. Jeg liker å kjøre mc.
Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?
Re: Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nå har jeg surmult og vært sur som fa** i to år og plutselig ble jeg positiv.....
Fordi sommertid har blitt avskaffet.Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?
..som for eksempel at MS Thorbjørn, et fartøy som var designet spesielt med tanke på landsetting av kystjegere under ild, "forsvant" fra øya fordi det var for farlig å oppholde seg der, mens naboene drev redningsarbeid rundt øya i små plastbåter.Bjerknez skrev: 26 mar 2019, 13:05 Jeg mente ikke at filmen var "blodfattig" i ordets rette forstand. Det jeg savnet var detaljer rundt hvordan gjerningsmannen ble pågrepet og telefonsamtalene han hadde med PST og politiet forøvrig. Jeg synes filmen bærer preg av å skjule feilene som ble gjort rundt dårlig beredskap etc.
Jeg mener at hvis man først skal skildre sannheten, så må man ta med alt og ikek bare det som gagner en selv. Uten at jeg vet noe om hvem som satt på lommeboka her. Men jeg vil tro den norske stat hadde en finger med i spillet rundt dette....?
](./images/smilies/grrr.gif)
Men det kan vi diskutere i en annen tråd.
Er sommeren avlyst????Juicebox skrev: 27 mar 2019, 08:58Fordi sommertid har blitt avskaffet.Til de som slutter å kjøre på to hjul, hvorfor?

I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
I'm sorry, but that's just the way I am.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ja, jeg synes det manglet veldig mye informasjon. I så tillfelle burde dme lage en oppfølger (ver 2) som tar for seg nettopp slike ting. Føler versjonen jeg så virket litt "uferdig". Det var tydeligvis viktigere å lage film rundt skytingen og det tragiske som fant sted på øya...som for eksempel at MS Thorbjørn, et fartøy som var designet spesielt med tanke på landsetting av kystjegere under ild, "forsvant" fra øya fordi det var for farlig å oppholde seg der, mens naboene drev redningsarbeid rundt øya i små plastbåter.
![]()
Men det kan vi diskutere i en annen tråd.