Hei!kjellv skrev: 17 apr 2019, 07:38 Noen uker har gått, hvordan går det med lappen og sykkelkjøp?
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Jeg har virkelig ikke vært flink til å oppdatere forumtråden, og det beklager jeg.
Takk for at du spør!
Jeg hadde altså min første kjøretime 10. mars om jeg ikke tar helt feil. Jeg har visst tatt meg god tid (og brukt mye penger) på dette og har enda ikke fått lappen, selv om det har gått noen mnd. nå. Jeg har oppkjøring 24. mai, altså nøyaktig om en uke! (Er visst over midnatt. Gratulerer med dagen alle sammen!)
Ser veldig frem til dette, men må si at det kribler i magen. Skal ut på langtur nå på mandag, og etter det har jeg vært igjennom alt det obligatoriske. Ba om en ekstra kjøretime i kjøregård, som jeg skal ha på onsdag. Er en stund siden sist jeg var der, så er greit å få trent litt ekstra der.
Sykkelkjøp har gått veldig greit! Det ble en Kawasaki Vulcan S!

Har fått én tur med sykkelen så langt. Fikk mulighet til å bruke den på langturen vi skal ut på, på mandag

Selv om jeg bare har fått én tur med den, må jeg si at jeg er utrolig fornøyd! Angrer ikke et sekund på at jeg valgte akkurat denne sykkelen. Følte med en gang at den passet meg perfekt.
Jeg er litt usikker på hvordan jeg legger til bilder, men jeg tror jeg fant en løsning på det. Her er i alle fall noen bilder av sykkelen:
Har også byttet eksosanlegg på den. Måtte ha noe som ga litt mer "cruiser-lyd". Dette er av typen Arrow Exhaust. Lastet opp en video på YouTube:
Men nå må jeg få meg noe søvn! Forhåpentligvis får jeg meg en tur privat på søndag!