MV Augusta er vel en slik sykkel som snakker til hjertet og ikke fornuften...

Mange syntes kanskje HK/kr er viktigst, for min del kommer det ganske langt nede på lista.
"Min" forhandler i Nürnberg selger sikkert 10 ganger mer MV enn i hele Norge og han anbefaler AJ's metode mht innkjøring.Kawagutten skrev: 01 jun 2019, 02:59Ser du herper mc`n allerede men håper ikke du følger feil folks innkjørings metode også ?
"AJ's metode"....WikingTnT skrev: 01 jun 2019, 09:12"Min" forhandler i Nürnberg selger sikkert 10 ganger mer MV enn i hele Norge og han anbefaler AJ's metode mht innkjøring.Kawagutten skrev: 01 jun 2019, 02:59Ser du herper mc`n allerede men håper ikke du følger feil folks innkjørings metode også ?
Resulterer i en tightere, sprekere motor med minimalt oljeforbruk.
Jeg fulgte hans oppskrift med Benellien og har ikke hatt behov for å fylle etter olje på 60k .
Det vises faktisk også på dynotester i følge ham.
Ikke mye herping som foregår her, hva mener du? :)Kawagutten skrev: 01 jun 2019, 02:59Ser du herper mc`n allerede men håper ikke du følger feil folks innkjørings metode også ?
Om noen feks. ønsker å gi en halv mill for en sykkel fordi den har en eller to egenskaper som ikke rivalen har, så mener jeg kjør på. Andra kan gjerne mene at jeg eller personen er gal som gir så mye for disse egenskapene, men det spiller jo veldig liten trille så lenge man før dekket eget behov.olela skrev: 01 jun 2019, 08:58 Folk har heldigvis forskjellige preferanser. Syntes det er helt innafor med 3-400.000 for en sykkel om det er DEN sykkelen hjertet vil ha.
MV Augusta er vel en slik sykkel som snakker til hjertet og ikke fornuften...
Mange syntes kanskje HK/kr er viktigst, for min del kommer det ganske langt nede på lista.
"AJ" metoden "MV" og alle andre sier jo akkurat det samme som "fabrikkboka".WikingTnT skrev: 01 jun 2019, 09:12"Min" forhandler i Nürnberg selger sikkert 10 ganger mer MV enn i hele Norge og han anbefaler AJ's metode mht innkjøring.Kawagutten skrev: 01 jun 2019, 02:59Ser du herper mc`n allerede men håper ikke du følger feil folks innkjørings metode også ?
Jeg fulgte hans oppskrift med Benellien og har ikke hatt behov for å fylle etter olje på 60k .
Det vises faktisk også på dynotester i følge ham.
Nettopp. Det nevnte jeg tidligere også. Slik jeg har forstått AJ sin beskrivelse vil jeg si at dette er en ganske normal innkjøring og ikke "hard" slik "gnomen" i usa menermekkern skrev: 01 jun 2019, 13:41"AJ" metoden "MV" og alle andre sier jo akkurat det samme som "fabrikkboka".WikingTnT skrev: 01 jun 2019, 09:12"Min" forhandler i Nürnberg selger sikkert 10 ganger mer MV enn i hele Norge og han anbefaler AJ's metode mht innkjøring.Kawagutten skrev: 01 jun 2019, 02:59Ser du herper mc`n allerede men håper ikke du følger feil folks innkjørings metode også ?
Det vises faktisk også på dynotester i følge ham.![]()
Men gnomen i USA sier full effekt/turtall rødstreken hele tiden (hvordan en skal få gjennomført dette etter veien aner jeg ikke)![]()
Flatt jærn eller motorbrems 100% av tiden og så stoppe å kjøle et par ganger.![]()
barske skrev: 01 jun 2019, 18:28 Det er noe med disse Italienerne, og spesielt MV Agusta, som har noe helt eget over seg. Kunne godt tenkt meg å se R-variantene i nærmere åsyn og. Håper for all del du roper ut om du er i Trøndelag, SneakyOwl![]()
Kanskje det var den biologiske klokken din du hørte tikke, det kan skje bare man blir euforisk nokSnikendeugle skrev: 04 jun 2019, 20:40 På tur ute nå og lyden har vært fullstendig borte. Kanskje det bare har klikka for meg![]()