
Æ har solgt
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Æ har solgt
Herlig, grattis! Bilde? 

MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Æ har solgt
Grattis med tøff sykkelIsbilen skrev: 04 jun 2019, 23:26 Ble sykkel da - Street Triple fra 2017, overliggere fra 2016. Såvidt innkjørt.![]()

Har selv eid en 2015 modell som jeg la tilbake 24.000km. på innen en sesong

- Olav K
- Innlegg: 2668
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Bosted: Odda/Rosendal
Re: Æ har solgt
Gratulerer,
Street Triple er en liten lykkepille på to hjul
Hold på lappen
Street Triple er en liten lykkepille på to hjul

Hold på lappen

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Æ har solgt
Takk takk :) Har ikke fått tatt så mange bilder av den, hentet sent i går kveld og i dag har det pisset ned stort sett hele dagen.
Uansett; ikke R versjonen. Jeg prøvde R i helgen og denne i går, og nå er jeg kanskje ikke fintfølende nok, men jeg syntes ikke denne føltes dårligere enn R, med elleve hester mindre. Den sparker fint, høres flott ut og ser sprell ny ut. Bildene i annonsen var ikke sykkelen verdig, for å si det mildt.
Ikke minst; den er nesten ikke kjørt (2800 på telleren), eid av en hyggelig kar som tok lappen litt seint, fikk seg kone og ikke kjørt noe særlig mer - og den er original. Ingen som har forsøkt å skru denne ihjel, så da er det opp til meg å begynne

Skal begynne litt lett med nye speil og en tailtidy som ikke er laget av smelta bæreposer, så får vi se hva tiden bringer. Jeg gleder meg til å pynte henne opp!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Æ har solgt
Høres ut som om du fant gull
Helt ny og ferdig innkjørt!
Blir bra å se progresjonen i opp-blingingen. Keep us posted! :)

Blir bra å se progresjonen i opp-blingingen. Keep us posted! :)
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Re: Æ har solgt
Isbilen skrev: 05 jun 2019, 21:52D89E1EC5-C9F2-4670-AB7D-657385DA3DF2.jpeg
Takk takk :) Har ikke fått tatt så mange bilder av den, hentet sent i går kveld og i dag har det pisset ned stort sett hele dagen.
Uansett; ikke R versjonen. Jeg prøvde R i helgen og denne i går, og nå er jeg kanskje ikke fintfølende nok, men jeg syntes ikke denne føltes dårligere enn R, med elleve hester mindre. Den sparker fint, høres flott ut og ser sprell ny ut. Bildene i annonsen var ikke sykkelen verdig, for å si det mildt.
Ikke minst; den er nesten ikke kjørt (2800 på telleren), eid av en hyggelig kar som tok lappen litt seint, fikk seg kone og ikke kjørt noe særlig mer - og den er original. Ingen som har forsøkt å skru denne ihjel, så da er det opp til meg å begynne![]()
Skal begynne litt lett med nye speil og en tailtidy som ikke er laget av smelta bæreposer, så får vi se hva tiden bringer. Jeg gleder meg til å pynte henne opp!
Har ikke R og vanlig fra samme årsmodell like mange hk da ? 106 ?
- Fsva
- Innlegg: 782
- Registrert: 09 okt 2014, 17:29
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
- Bosted: Eidsvoll/Fredrikstad
Re: Æ har solgt
Det er riktig, men de lager en 95hk modell for Frankrike og Spania. Denne kan registreres som mellomtung/A2 med 48HK. Det er den modellen jeg har. Kan ikke si jeg merke noe forskjell på 95 og 106 hk, jeg har kjørt R-utgaven ca. 100km på landeveier. Litt stivere dempere og litt bedre bremser er det dog på R-modellen.Rune75 skrev: 05 jun 2019, 22:16Isbilen skrev: 05 jun 2019, 21:52D89E1EC5-C9F2-4670-AB7D-657385DA3DF2.jpeg
Takk takk :) Har ikke fått tatt så mange bilder av den, hentet sent i går kveld og i dag har det pisset ned stort sett hele dagen.
Uansett; ikke R versjonen. Jeg prøvde R i helgen og denne i går, og nå er jeg kanskje ikke fintfølende nok, men jeg syntes ikke denne føltes dårligere enn R, med elleve hester mindre. Den sparker fint, høres flott ut og ser sprell ny ut. Bildene i annonsen var ikke sykkelen verdig, for å si det mildt.
Ikke minst; den er nesten ikke kjørt (2800 på telleren), eid av en hyggelig kar som tok lappen litt seint, fikk seg kone og ikke kjørt noe særlig mer - og den er original. Ingen som har forsøkt å skru denne ihjel, så da er det opp til meg å begynne![]()
Skal begynne litt lett med nye speil og en tailtidy som ikke er laget av smelta bæreposer, så får vi se hva tiden bringer. Jeg gleder meg til å pynte henne opp!
Har ikke R og vanlig fra samme årsmodell like mange hk da ? 106 ?
Til Isbilen. Gratulerer med fin sykkel. Jeg har 2015-modellen med 95hk og har så vidt kjørt 52000km på den nå, og føler fortsatt ikke noe behov for å bytte.
Re: Æ har solgt
Nop, 95 på min
Har ikke R og vanlig fra samme årsmodell like mange hk da ? 106 ?
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
Re: Æ har solgt
Takk takkFsva skrev: 05 jun 2019, 22:37
Til Isbilen. Gratulerer med fin sykkel. Jeg har 2015-modellen med 95hk og har så vidt kjørt 52000km på den nå, og føler fortsatt ikke noe behov for å bytte.
2007 Yamaha FZ6 S2
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
2004 Kawasaki Z750
2016 Yamaha Tracer 900
2017 Triumph Street Triple 675
2016 BMW R1200GS
Re: Æ har solgt
Aha. Mulig begrensningen ligger helt på toppen av turtallskalaen da siden det ikke merkes.Fsva skrev: 05 jun 2019, 22:37Det er riktig, men de lager en 95hk modell for Frankrike og Spania. Denne kan registreres som mellomtung/A2 med 48HK. Det er den modellen jeg har. Kan ikke si jeg merke noe forskjell på 95 og 106 hk, jeg har kjørt R-utgaven ca. 100km på landeveier. Litt stivere dempere og litt bedre bremser er det dog på R-modellen.
- Fsva
- Innlegg: 782
- Registrert: 09 okt 2014, 17:29
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
- Bosted: Eidsvoll/Fredrikstad
Re: Æ har solgt
Rune75 skrev: 05 jun 2019, 23:18
Aha. Mulig begrensningen ligger helt på toppen av turtallskalaen da siden det ikke merkes.
Forskjellen ligger i kamakslene og de koster 6100kr + mva og frakt. Ganske enkelt å bytte ifbm. ventilservice, men er jo ikke verdt det. https://www.bikebandit.com/oem-parts/20 ... #sch890832
-
- Innlegg: 344
- Registrert: 11 nov 2016, 19:53
- Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
- Bosted: Sarpsborg
Re: Æ har solgt
Nå er det forhåpentligvis ikke alle som har kjørestil som deg.minimalt håper jeg....Bjerknez skrev: 03 jun 2019, 09:05Jeg hadde en Golf 1.6 bensin som også hadde en oppgitt toppfart på rundt 200. Det forteller lite om hvor morsom bilen er å kjøre i slike hastigheter.Jajo82 skrev: 02 jun 2019, 20:54 Ove, vi snakker sykkelens begrensninger. Ikke personlige begrensninger. Og når den har en topp fart på over 200 så burde det holde for de fleste på norske motorveier. Ingen er spesielt opptatt av å høre tull om futt og kortpusta motorer, det forteller jo ingenting om sykkelens prestanda. Skal du komme med påstander om en sykkel på en motorsykkel side så får du komme opp med noe bedre enn svada
Jeg sier selvsagt ikke at det er klin umulig å kjøre denne på motorvei. Jeg sier bare at den ikke er spesielt egnet til det med tanke på motoren. Den blir litt slitsom. Man kan garantert kjøre jorden rundt på denne kun på motorvei for den del.
Det jeg mener her er at den for min del har for lite futt med tanke på aksellerasjon i høyere hastigheter samt høyt og slitsom turtall på motorveien.
Jeg har tidligere nevnt stort sett positive ting om denne sykkelen, men det som blir dratt frem her er det jeg nevnte av svakheter. Selvsagt får man ikke i pose og sekk for 95.000 kroner. Det sier seg vel litt selv.
- Bjerknez
- Innlegg: 24577
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Æ har solgt
Man trenger da ikke ha noen spesiell kjørestil for å mene noe om en motor. Hva jeg mener om andre sykler og motorer er nettopp mine meninger ut fra erfaringene jeg har og hvilken sykler jeg har kjørt.Jajo82 skrev: 06 jun 2019, 18:43Nå er det forhåpentligvis ikke alle som har kjørestil som deg.minimalt håper jeg....Bjerknez skrev: 03 jun 2019, 09:05Jeg hadde en Golf 1.6 bensin som også hadde en oppgitt toppfart på rundt 200. Det forteller lite om hvor morsom bilen er å kjøre i slike hastigheter.Jajo82 skrev: 02 jun 2019, 20:54 Ove, vi snakker sykkelens begrensninger. Ikke personlige begrensninger. Og når den har en topp fart på over 200 så burde det holde for de fleste på norske motorveier. Ingen er spesielt opptatt av å høre tull om futt og kortpusta motorer, det forteller jo ingenting om sykkelens prestanda. Skal du komme med påstander om en sykkel på en motorsykkel side så får du komme opp med noe bedre enn svada
Jeg sier selvsagt ikke at det er klin umulig å kjøre denne på motorvei. Jeg sier bare at den ikke er spesielt egnet til det med tanke på motoren. Den blir litt slitsom. Man kan garantert kjøre jorden rundt på denne kun på motorvei for den del.
Det jeg mener her er at den for min del har for lite futt med tanke på aksellerasjon i høyere hastigheter samt høyt og slitsom turtall på motorveien.
Jeg har tidligere nevnt stort sett positive ting om denne sykkelen, men det som blir dratt frem her er det jeg nevnte av svakheter. Selvsagt får man ikke i pose og sekk for 95.000 kroner. Det sier seg vel litt selv.