Godt å se at du fortsatt er med oss, må innrømme at jeg har savnet oppdateringer og flotte bilder fra deg. Det er flere med deg som også har savnet sommer og finvær. Selv har jeg ikke kjørt mer enn litt over 1000 km så langt i år. Det har vært skillelig surt her på nordvestlandet. Denne siste uka har vært den verste siden Mars. Onsdag var det 6 grader og mye regn og vind da jeg sto opp. Når jeg var på vei hjem fra jobb var det bare 8 grader, og fortsatt regn. Fjellene rundt meg hadde snø ned mot 500 m over havet. Egentlig hadde jeg Novemberfølelse hele dagen, eneste forskjellen var at markene og skogen var grønne.Skogstrollet skrev: 05 jul 2019, 10:07Jeg er her fortsatt jeg!kjellv skrev: 04 jul 2019, 22:52 Hvor i all verden har Skogstrollet blitt av..?
En av de mest lesverdige blogger her inne ligger fortsatt i vinterdvale. Håper alt er bra med deg![]()
![]()
Har derimot ikke fått tatt tak i bloggen min ennå i år... Har noen bilder fra turer og annet som må postes, referat blir det nok tynt med fra turene mine hittils, men skal prøve å bedre meg utover sommeren.
Utover det venter jeg på nye dekk til XSR'en, gått for Pirelli Scorpion Rally STR denne gang, bare for å testeHonda'n min er nyservad og har fått nye dekk (TKC80) og ny kjede og drevpakke. Den gikk også igjennom kontrollen (i Sverige må motorsykler kontrolleres hvert 2.år) og er klar for nye eventyr.
Jeg har ikke noen sammenhengende sommerferie i år, og de ukene jeg har hatt/kommer å ha vil jeg til stor del være bortreist. Så jeg må være fornøyd meg de helgturer jeg klarer å få til. Har heller ikke blitt så mye kjøring i ukene, da jeg bor med gangavstand til jobb og været strengt tatt ikke har vært så fryktelig fristende for kveldsturer mange av ukedagene (ja, jeg savner varmen fra forrige sommer...). Det har mest blitt kjørt i helger og mange ganger har det vært retning Sverige. Håper at det tar seg opp i løpet av sommeren (både været og turfrekvensen) :)
Håper du klarer å sette av tid til Gullvågtreffet sent i August. Det hadde vært skikkelig kjekt om du også kom