Kanskje unødvendig og nevne at dette kanskje er den mest velholdte S1000R til salgs. Den leveres ferdig polert og har ingen skavanker noe som helst sted untatt normal slitasje.
Kilometertelleren viser vel rundt 15.000 km. Når jeg er hjemme fra sommerturen. Alle servicer er selvsagt fulgt og kan dokumenteres med stempel i boken. Dekkene som sitter på er Pirelli Angel GT og dem er nok gode for rundt 8.000km. Til. Dem ble byttet rett før sommerturen og har kun gptt ca. 2.000 km. Service for 2019 ble tatt like før sommerturen for tre uker siden.
Sykkelen har selvsagt begge de obligatoriske pakkene og har alt av utstyr. Quickshift, dynamiske dempere, varmeholker, cruise kontroll, alarm etc.
Utstyr som er ettermontert (på merkeverksted) er kort skiltholder bak og radiatorbeskyttelse (sort). Tank pads har jeg montert selv og er av merket Techspec.
Sykkelen har aldri vert i bakken og fremstår som helt strøken. Jeg har heller aldri hatt problemer med den. Den starter og går som en klokke.
Pris er enda ikke bestemt, men ta gjerne kontakt hvis du er interresert. Her finnes det uasnett ikke noe gode argumenter for pruting, så vis måtehold i så tillfelle :)
Les mer om sykkelen min samt se bilder via bloggen min ved å klikke i signaturen under