Men kanskje turstart utsettes til torsdag eller neste uke. Fordi yngstedatter har termin om ikke mange dagene og skal bli tobarnsmor, til en gutt denne gangen

Også skulle jeg bare en snarvisitt opp på Lillehammer til Motorspeed for å oppdatere softwaren på KTM'en. En kjapp affære, regnet jeg med. Maks en time, fikk jeg vite. Men etter å ha sittet å ventet i mer enn to timer, måtte jeg spørre om hvor lang tid dette ville ta.
Da forsvant kundemottakeren inn på verkstedet, ble bort i 5 minutter og kom tilbake med nøklene og jeg kunne gjøre ferdig "snarturen"...

Oppdateringen kunne latt vente på seg til servicetimen i august, men siden det ene DRL lyset i hovedlykta plutselig begynte å lyse med mindre en halv styrke, noe jeg reklamerte på for kort tid tilbake, foreslo verkstedet at jeg gjorde oppdateringen, jo før jo heller, i tilfelle dette kunne fikse feilen. Noe det ikke gjorde. Så da blir det ny hovedlykt på 30K servicen om en snau måned.
Tredje reklamasjonen på KTM'en... Først oljesvettingen som ble behørig omtalt her inne i fjor vår, senere det ene passasjerhåndtaket med brudd i og nå feil på DRL lysene... Nær- og fjernlys virker som de skal, så ingen krise på noen måte.
Litt betenkelig, selvfølgelig, med slike tilfeller, men jeg har god erfaring med at ting fikses og at det gjør det også denne gangen.