Vil bare understreke at det godt kunne vært noe galt med sykkelen jeg kjørte, bare så det er sagt.VindR skrev: 06 aug 2019, 14:41Tusen takk for det. Artig å se at det er flere enn jeg som er fornøyde med denkgjersda skrev: 06 aug 2019, 12:41 Absolutt den peneste MT-09-fargekombinasjon/styling jeg har sett!
Og om alt det andre de over her skriver, alt er mulig å fikse dersom det er noe gale med det. Trenger ikke være dyre sakene å bytte noen fjærer om du har så behov :) Ta en strips rundt et av gaffelbenene fremme, så ser du hvor mye du bruker av demperen. ( https://www.youtube.com/watch?v=EAQ40X2UyMY )
Velkommen!
Ja, jeg har undersøkt litt og det skal være greit å gjøre endringer hvis det blir for ille. Både dempere og gassrespons kan fint fikses med små oppgraderinger og remap (folk har vært veldig fornøyde med remapping av disse). Det var faktisk en utrolig god idé å bruke strips! Tenkte jeg skulle ta et par tester og teste frontdemperne, bare for å se og være litt forberedt på effekten av dem. Jeg skal huske på tipset ditt.
Takk takk!Fsva skrev: 06 aug 2019, 12:58 Velkommen![]()
Gratulerer med fet sykkel og lykke til med lappen, og så er det bare å fortsette med skriveriene og gjerne flere bilder![]()
Jeg skal prøve å holde tråden oppdatert med ting og tang. Og bilder skal det selvfølgelig bli :) Merker jeg er virkelig blitt bitt av basillen (til min bedre halvdels store fortvilelse), så jeg skal nok klare å liv i tråden tenker jeg![]()

Uansett, så tror jeg du har funnet deg et relativt sjeldent eksemplar av MT09 der. Er liksom litt mer "rampete" enn en vanlig MT09 :)