Ellers var det deilig å få kjørt krappe svinger uten å være redd for evt. trafikk. Jeg er glad i å få prøvd meg i trygge omgivelser først

Kjenner meg igjen i det du sier med armene. Det gjelder nok generelt også, kan med fordel slappe av litt i armene. Etter to dager med 7-8 timer til sammen merker jeg det godt i henda! Hold deg fast, hehePlastrakett_71 skrev: 20 aug 2019, 12:15 Men som du ganske riktig påpeker, så er det utrolig fort gjort at blikket går rett i bakken foran sykkelen når man bremser. En annen ting er at det er veldig fort gjort å få stive armer i tillegg - og da går det gjerne galt!
Blikket må opp og frem, armene må være løse og ledige. Pass på forankring i sykkelen. Klem knærne godt inntil tanken og la kjernemuskulaturen din gjøre jobben med å holde deg oppreist. Jeg vet det er vanskelig - tar meg selv i å spenne armene i mot noen ganger selv![]()
Jeg bestod de siste dagene i september da jeg tok lappen, og ventet ikke akkurat til våren med å skaffe sykkel. Var forsåvidt fullstendig klar over hva jeg ønsket for sykkel, så turen gikk rett til forhandlerAJ skrev: 06 sep 2019, 16:10 Gratuklerer!
Som allerede nevnt; mye å glede seg til!
Men kanskje ikke i år? Men selvfølgelig ikke for seint om du skaffer deg sykkel. Bør være muligheter for en del gode tilbud nå i september....
Moro! Skal få lagt ut bilde når den er på tomta!Plastrakett_71 skrev: 07 sep 2019, 20:58 Gratulerer med sykkel!
Likner veldig på Suzuki’n min (GSX 650f)![]()
Kjør pent og husk at du er nærmest usynlig for de som kjører bil. Vær alltid beredt til å stoppe selv om du f.eks. har forkjørsrett.