Det ser ikke ut som om det er noen offisielle forhandlere av RE i Norge i hvert fall.AJ skrev: 31 jul 2019, 15:45 Ser vi har fått en ny bruker her på forumet som oppgir å eie en Royal Enfield Himalyan, 2019 mod.
Det syntes jeg var såpass interessant at jeg gjøre et søk og fant denne flotte videon som viser og beskriver denne sykkelen på en god måte i sitt rette element.
En skikkelig eventyrsykkel, ingen særlig tvil om det.
Men finnes det noen norsk importør av denne?
Noen som vet?
Himalayan ser riktig så kul ut i den rette fargen

Selv har jeg et halv øye på Finn.no etter KTM Adventure 790 R, Yamaha Tenere 700 og KTM Adventure 1190/1090 R for tiden. Jeg tipper at i løpet av neste år så vil det florere av de to første på Finn, ferdig utstyrt med "the essentials" til en litt mer spiselig prislapp. Kanskje jeg klarer å ta meg råd til å eie både supersport og adventure sykkel samtidig?
Hadde jeg ikke gått inn i årets sykkelkjøp (F3) med innstillingen om å kun ha et leketøy, så hadde det nok fort blitt noe sånt.
Jeg likte ikke utseendet på Adventure 790 (R) til å begynne med, men det har på mystisk vis vokst veldig på meg i det siste. 1190 R har jeg alltid synes er rå, om ikke litt for stor