Så bra. Da blir det tur til helgen! Jeg har kun vært i Charlottenberg og ikke Torsby, så jeg er som sagt ikke så kjent med hvor det kan være mest ålreit å reise. Det er jo ikke så altfor langt unna, så kanskje en av dem har noen fine veier/områder i nærheten hvor det går an å kjøre seg en tur, evt. ikke legge kjøreruten direkte? Har du noen forslag? Har ikke noe i mot å bare "dilte etter" heller jegAJ skrev: 18 sep 2019, 10:30 Ser at det er meldt knallvær med opp mot 20 grader i Charlottenberg og Torsby! Så et av disse stedene, eller begge, er absolutt aktuelle turmål med overnatting fra lørdag til søndag.
Har ikke sjekket overnattingmulighetene, men det er hoteller begge steder og ganske sikkert andre overnattingsmuligheter også.
Jeg slenger meg gjerne med på en slik tur, som kanskje den siste MC-overnattingsturen denne sesongen.

Når det gjelder overnatting, tror du vi bør bestille noe på forhånd, eller bare ta det som det kommer? Er vell godt utenom sesong og allting nå, men det kan vell hende det er flere på to hjul som tar seg en tur denne helgen (med tanke på været).
Beklager mye spørsmål altså, er ikke så dreven på disse overnattingsturene og har lett for å overtenke/komplisere ting