Enig. Hva andre velger å bruke tid og penger på er ganske uinterresant for min del, selv om poenget til RuneMC ikke er helt på gjordet. Dog kan vi jo håpe at tabben til AJ kanskje redder andre som vurderer og handle fra denne siden. Da har man vel faktisk gjort en god gjerning og dermed offret seg selv for andre.tormodg skrev: 24 sep 2019, 13:07 Synes kritikken av AJ blir smålig - Mastercard selger seg nettopp på trygg handel og forsikring mot tap av penger. Man kan da ikke laste kundene for at de tenker "ja ja, jeg er i alle fall forsikret". Det er vel nøyaktig det Mastercard ønsker seg, at folk skal handle mer og bruke kortene deres så mye som mulig. Hvorvidt han "gikk inn i det med åpne øyne" blir egentlig helt irrelevant.
AJ benyttet seg av Mastercard, og valgte å handle på denne siden, nettopp fordi Mastercard tilbyr beskyttelse mot svindel.
I mine øyne var det en fornuftig handling all den tid nettsiden var tvilsom.
Om det var et lurt valg å handle på den siden er en helt annen diskusjon (som jo også er tatt over).![]()
Jeg skal ikke kalle AJ for noen helgen her, men det han har gjort synes også jeg det blir smålig å diskutere.