På tide med en oppdatering ser jeg.
Da begynner sesongen å nærme seg slutten, og det har vært artig.
Ikke blitt så mye kjøring som jeg hadde håpet på, og spesielt har det blitt lite langturer.
Har kjørt ca. 3000km siden lappen 28.Juni, som er langt under målet, men har ikke gitt meg enda :)
Er også nå på nippet til å kjøpe ny sykkel. Vil gjerne ha en jeg "kan" (og gidder) bruke til daglig, samt kan ta med på en lengre tur.
Vurderer i den forbindelse Tracer 900, Vfr800F og Z1000sx.
- Tracer 900 ser jeg klart er det mest fornuftige valget, meeeeen så var det dette med følelser rundt kjøpet da. Usikker på den adventure look`en.
- VFR800F er en sykkel jeg har sett på i årevis, og er på en måte " klassisk motorsykkel" for meg. Litt bekymret for den fremoverlente sittestillingen
- Z1000sx er en grom sykkel som jeg virkelig kunne ha tenkt meg. Er dog litt bekymret for om den er litt mye for meg, både mtp. HK og fysisk størrelse. Det som fort kan drepe lysten min til å ta sykkel fremfor bil, er om sykkelen er stor og tung og få ut av garasjen, snu på parkeringsplassen etc.
- Heeelt bakerst ligger BMW R9T og XSR900 og presser på og vil frem, basert på reine følelser
Prismessig ligger alle disse (bortsett fra R9T) på samme hylle når jeg ser på 2016-2018 modeller.
Blir spennende dager fremover......