Dette skulle vært nest siste dag men guiden mente vi holdt såpass bra tempo at vi kunne klare de siste 2 dagene på én hvis vi ville. Måtte da droppe stopp ved varme kilder og bading der men ga oss mulighet til å være turist i Kathmandu dagen etter. Så da gjorde vi det. Ikke så mye bilder fra denne dagen, delvis fordi kom oppover denne veien første 2 dagene (med en del omveier/avstikkere) så allerede tatt bildene vi trengte, delvis fordi var busy med å kjøre og delvis fordi mindre spektakulært enn høyere opp.
Men jeg hadde det moro jeg, liker å kjøre MC og hadde bra flyt. Første tredel var på rufsete vei men en del trafikk, som å kjøre på (enkel) crossbane med trafikk

Litt småspennende innimellom med 700m rett ned (hvor 700m ikke må tolkes helt bokstavelig = skikkelig høyt men mindre enn 1000m) på siden mens kjører slalåm mellom bilene

Vel fremme var stemningen høy og humøret på topp

Stor takk til særlig Prabin og Surja (på bilder under) men også gutta i følgebil samt Matt og Bishnu som hjalp med alt det praktiske før og under turen, alle har sin del av æren for en helt utrolig tur, virkelig "Once in a Lifetime experience"

Da bare litt bilder fra Katmandu som gjenstår...kommer straks SÅ er jeg ferdig