TGR skrev: 19 nov 2019, 18:32Det kan jeg godt gjøre. Men i utgangspunktet er jeg negativ til sånne "semi-camping-løsninger". Har de ikke lagt til rette for skikkelig tradisjonell camping, så fortjener de heller ikke besøk av campingfolkAJ skrev: 19 nov 2019, 18:18
Det spurte jeg ikke spesifikt om, men ta gjerne kontakt og spør dere som har tenkt å overnatte i telt: post@vesterland.no
Hvis det er såpass manglende tilbud til teltfolket så heller jeg til at Lærdal kanskje blir å foretrekke...
![]()
En trend i dette markedet er at liksom "alle" skal kjøre bobil. Selv folk med campingvogner begynner å slite enkelte steder, for de er så lange at det bruker dobbelt så mye plass som en bobil![]()
Så jeg for min del ser helst at treffet da legges et annet sted![]()
Flere forumister må gjerne komme med innspill - Vesterland eller Lærdal?TGR skrev: 19 nov 2019, 18:36Ok. Det hjelper jo litt.... hvis man bare ikke må skite mellom kl 23:00 og 08:00 ......AJ skrev: 19 nov 2019, 18:26 Da tikket det inn en ny mail fra Vesterland som svar på spørsmålet mitt om dusjmuligheter. Skulle selvfølgelig spurt om sanitærforholdene slik TGR nevnte i innlegget sitt her for litt siden.
Men siden det er dusjmulighter regner jeg med som en selvfølge at det også er toaletter.
Men altså ingen oppvasksmuligheter eller felleskjøkken for teltfolk...
Fikk dette svaret fra Vesterland:
"Hei!
Dusj er tilgjengeleg i hovedbygget, tilknytta bassenget vårt. Følger resepsjonen sine åpningstider. I august vil resepsjonen mest truleg vere åpen frå 08 - 23."![]()
Selv vipper jeg mest over mot Lærdal selv om det er aldri så naturskjønt og fint på Vesterland.