Dette er jo ikke det siste forumtreffet vi skal arrangere..
Jeg synes vi skal konsentrere oss om indre Sogn denne gang slik vi vel har vært ganske enige om siden Soknedalstreffet. Vi har jo allerede en mengde gode forslag til treffsted, og jeg synes absolutt
Audi Mannen har noe på gang her. Han har en bekjent i dette området som har kontakt med en lokal MC-klubb. Kanskje er han medlem i denne klubben, i så fall kjører sykkel selv. Kanskje har vi da også et nytt forummedlem på gang?
Vi mangler fortsatt at lokale krefter melder seg i tråden. Det er jo derfor vi legger treffene til forskjellige steder i landet hvert år. Om lokalkjente kan melde seg med gode ideer, fellesturmål og annet som kan gi oss en smakebit av indrefileten i distriktet vi treffes i, vil det løfte treffet betydelig.
Jeg mener vi bør holde oss til indre Sogn. La oss si området Lærdal, Årdal, Sogndal eller Lustrafjorden denne gangen slik vi har vært enige om. Sunnfjord er en annen del av landet, svært forskjellig fra Indre Sogn selv om avstanden ikke er så veldig stor.
Jeg mener vi absolutt bør gripe sjansen og se hva Stians kompis i Gaupne har å foreslå før vi slår fra oss indre Sogn og flytter treffet til Sunnfjord.