barske skrev: 14 jan 2020, 18:50
Audi Mannen skrev: 14 jan 2020, 11:30
Nå som dato og plass mer eller midre er bestemt skal man se på valget til de fleste kan vi vel begynne planleging av rute nedover kjellv? Vi har vel kanskje noen trøndere og sunnmøringer også som skal på tur. Fint om vi hadde fått til en rute som fanger opp flest mulig.
Kjøre ned på 1 dag eller kjøre torsdag ettermiddag og campe underveis med en litt lengre rute?
Forhåpentligvis blir det noen italienere og noen til med fra bartebyen
Jeg regner med vi detaljeplanlegger dette når treffet nærmer seg. Det finnes jo så veldig mange morsomme veier dit, uansett hvilken retning man kommer fra. Å bruke et døgn på turen hver vei er heller ingen problem.
Det eneste jeg er helt sikker på er at jeg IKKE kjører strekningen Skei i Jølster-Sogndal. De eneste som har glede av den strekningen sitter i baksetet på en buss og sover tror jeg. Det er nesten bare lange tuneller mellom Skei og Sogndal.. Så kommer jeg via Skei så blir det en runde om Førde og Gaularfjellet
Men Sognefjellet er vakkert, i alle fall i godt vær. Trollstigen-Valldal-Stryn er også vakkert. Stigedalen frister også, noen år siden sist for meg nå. Trønderne kan det absolutt friste å kjøre sammen med, og det samme kan vi si om Sunnmøringene. Det ligger visst an til at det blir flere enn
Flattop derifra i år