xyvind's logg [ADVENTURE]
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Re: xyvind's logg [BMW R1200GSA] Nytt år - nye muligheter
CBR1100XX SuperBlackbird? Er det langt unna?
Ikke merkelig i det hele tatt. 1150’en er en designmessig innertierFredrikE24 skrev: 21 jan 2020, 21:23 Å handle en R1150GS blir nok en stor nedgradering, så skjønner godt at du ser mot asfaltsykkel.
Jeg synes nå R1150GS er den stiligste GSen jeg da. Men nå er jeg litt merkelig i smaken..
- FredrikE24
Blir vanskelig å holde dette skjult tipper jeg.... Ikke så mange alternativer igjen nå....
GSXR 1000..... ?

GSXR 1000..... ?
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Ække denne du har kjøpt deg vel?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Gixxer er kult, men jeg har prøvekjørt en, og likte den ikke så veldig. Nei, ingen gixxer.
- Bjerknez
- Kontakt:
Du likte jo ikke R1 heller så vidt jeg husker, så da snakker vi kanskje en Honda?
- Bjerknez
- Kontakt:
Snakker vi kanskje en CBR1000RR?
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Yes. Bjerknez vant en snickers!
09 Repsol Fireblade

09 Repsol Fireblade

- Bjerknez
- Kontakt:
Hey!
Sender du Snickersen i posten?
2009 modell ja.. Var jo ikke direkte ny heller den... Gått mye?
Tenkte jeg skulle tippa på en Fireblade for lengst. Men altså, jeg er så gammal at i mitt hue så er en Fireblade 900 cc, så det stemte jo ikke.....

- Bjerknez
- Kontakt:
Lenge leve etterpåklokskapen. Var jeg som vant. Husk detTGR skrev: 22 jan 2020, 16:04 Tenkte jeg skulle tippa på en Fireblade for lengst. Men altså, jeg er så gammal at i mitt hue så er en Fireblade 900 cc, så det stemte jo ikke.....![]()
![]()

Det er ikke etterpåklokskap. Mer en erkjennelse av at tida har løpt litt fra meg, hakke fulgt med på utviklinga av r-sykler, for å si det sånn
- Bjerknez
- Kontakt:
men jeg er jo ikke mindre raus enn at jeg kan dele den snickersen med deg, hvis du spanderer kaffen 

Det var jo generøst Bjerknez....bortsett fra at jeg står over Snickersen, så kan jeg jo spandere kaffe ved en anledningBjerknez skrev: 22 jan 2020, 16:27 men jeg er jo ikke mindre raus enn at jeg kan dele den snickersen med deg, hvis du spanderer kaffen![]()
Så søte dere er
Alle trenger litt oppfølging innimellom, også Bjerknez.

Jeg løper jo en risiko med den kaffekoppen, men det slår jo først inn dersom han dukker opp på forumtreffet. Og med alle de fokusområder han har i furtebua si nå etterhvert, så spørs det om vi ser noe mer til ham.....

- FredrikE24
2009 er veldig nytt i mine øyne!
Fine sykler disse firebladene!
Fine sykler disse firebladene!
Alt er ikke helt i boks enda. Jeg må selge GSA’en før jeg casher ut Firebladen. Hadde ikke tenkt å si noe før den stod i garasjen. Men nå glapp det jo ut av meg allikevel da..
Jeg gleder meg til denne sesongen, og det føles veldig bra å ikke skulle kjøre rundt på en råflott(alt for dyr) sykkel lenger. Så får jeg satse på at jeg får tak i noe som er morsomt på grus etterhvert
Jeg gleder meg til denne sesongen, og det føles veldig bra å ikke skulle kjøre rundt på en råflott(alt for dyr) sykkel lenger. Så får jeg satse på at jeg får tak i noe som er morsomt på grus etterhvert

Det dukker jo stadig opp noe artig til småpenger feks på fb 

- Bjerknez
- Kontakt:
Haha, furtebua er til for at jeg skal ha noe å pusle med de dagene jeg ikke kjører sykkel eller har andre gjøremål. Det er jo ikke slik at jeg sitter i kjellern 24/7, selv om det kanskje virker sånn, hehe.TGR skrev: 22 jan 2020, 17:04Alle trenger litt oppfølging innimellom, også Bjerknez.![]()
Jeg løper jo en risiko med den kaffekoppen, men det slår jo først inn dersom han dukker opp på forumtreffet. Og med alle de fokusområder han har i furtebua si nå etterhvert, så spørs det om vi ser noe mer til ham.....![]()
Jeg frykter nok at kommende sesong ikke akkurat blir noe mer aktiv utover sommerturen enn den har blitt de siste to årene, men vi får se. Er du heldig TGR, så dukker jeg ikke opp og du slipper derfor å avse den kaffekoppen. Man da får du ikke noe Snickers heller!

Men appropo Snickers... Nå tror jeg jammen jeg skal gå å rygge ut en... knyter seg litt i magan i dag kjenner jeg. Sikkert Grandisen som har lagt seg på tvers...
xyvind's logg [BMW R1200GSA] Nytt år - nye muligheter
Viktig å ha noe å holde på med når det er off-season. Spesielt for sånne som oss som ikke går særlig mye på ski eller har hytte å dra til osv. Selv har jeg jo to gutter som jeg bruker mye tid på, men jeg kjøpte meg også XBOX på black week-tilbud, så jeg har brukt veldig mye tid på PUBG nå gjennom mørketida. Rart hvor hekta man skulle bli på det der
det er sinnsykt gøy!
Men jeg tenker jo også, med denne vinteren vi ser nå, at jeg skulle hatt en vintermotorsykkel til å pendle inn til Oslo sentrum med hver dag. Så hvis det kommer noe grussykkel inn i garasjen her etterhvert hadde det vært interessant å sette piggdekk på den og kjøre når det er forsvarlig gjennom vintermånedene. Så jeg bør vel holde meg til 250-400cc-klassen. Er ikke så mye sprut i en 250 kanskje, men allikevel nok til å leke med?

Men jeg tenker jo også, med denne vinteren vi ser nå, at jeg skulle hatt en vintermotorsykkel til å pendle inn til Oslo sentrum med hver dag. Så hvis det kommer noe grussykkel inn i garasjen her etterhvert hadde det vært interessant å sette piggdekk på den og kjøre når det er forsvarlig gjennom vintermånedene. Så jeg bør vel holde meg til 250-400cc-klassen. Er ikke så mye sprut i en 250 kanskje, men allikevel nok til å leke med?