09 Repsol Fireblade

Hey!
Du får den når vi møtes for dekksparking og kaffeBjerknez skrev:Hey!
Sender du Snickersen i posten?
2009 modell ja.. Var jo ikke direkte ny heller den... Gått mye?
Lenge leve etterpåklokskapen. Var jeg som vant. Husk detTGR skrev: 22 jan 2020, 16:04 Tenkte jeg skulle tippa på en Fireblade for lengst. Men altså, jeg er så gammal at i mitt hue så er en Fireblade 900 cc, så det stemte jo ikke.....![]()
![]()
Det er ikke etterpåklokskap. Mer en erkjennelse av at tida har løpt litt fra meg, hakke fulgt med på utviklinga av r-sykler, for å si det sånn
Det var jo generøst Bjerknez....bortsett fra at jeg står over Snickersen, så kan jeg jo spandere kaffe ved en anledningBjerknez skrev: 22 jan 2020, 16:27 men jeg er jo ikke mindre raus enn at jeg kan dele den snickersen med deg, hvis du spanderer kaffen![]()
Alle trenger litt oppfølging innimellom, også Bjerknez.
Haha, furtebua er til for at jeg skal ha noe å pusle med de dagene jeg ikke kjører sykkel eller har andre gjøremål. Det er jo ikke slik at jeg sitter i kjellern 24/7, selv om det kanskje virker sånn, hehe.TGR skrev: 22 jan 2020, 17:04Alle trenger litt oppfølging innimellom, også Bjerknez.![]()
Jeg løper jo en risiko med den kaffekoppen, men det slår jo først inn dersom han dukker opp på forumtreffet. Og med alle de fokusområder han har i furtebua si nå etterhvert, så spørs det om vi ser noe mer til ham.....![]()