Da har jeg omsider tatt sykkelen ut av dvale. Batteriet ble ladet dagen før, og sykkelen startet umiddelbart ved første forsøk. Så stod sykkelen i ro i ca 2 uker, før jeg skulle ut å ta min første tur idag.
Og da fikk jeg ikke start på den... Alle lys ble tent, F1 varsellampe blinket, og sykkelen forsøkte å starte uten at motoren fyrte seg opp.
Jeg la også merke til at selve oppstartsekvensen var forkortet (pleier å komme en "oppstartslyd" når jeg vrir om tenningen) Denne lyden var kutta med 2/3.
Jeg har ladet batteriet opp pånytt, rengjort polene, forsøkt å starte uten støtte, i gir og i N. Og plutselig, fikk jeg start på beistet. Hastet meg ut og koooste meg i 30 min. Har montert ny LED frontlykt, nye LED blinklys og nye hendler

Så kom jeg hjem, slukket sykkelen, forsøkte å starte igjen... ingen start

Gikk i tenkeboksen...dro ut i garasjen igjen... Der forsøkte jeg å vri om tenninga flere ganger, og vipps... hele oppstartssekvensen settes igang, og jeg får start på sykkelen igjen. Jeg må altså vri om tenninga litt halvveis forsiktig for å få start på sykkelen...
Noen kloke hoder som vet hva som må fikses??

Det er forøvrig snakk om en Suzuki Gladius 09 mod:)