Men jeg tror jeg allikevel skulle kunne leve bra med løsningen du foreslår tagesk .

Så da mangler du bare en kvart million kroner eller noe slikt for å handle inn.Bimma skrev: Men jeg tror jeg allikevel skulle kunne leve bra med løsningen du foreslår tagesk .
Høres ut til å være en løsning, men da mister vel sykkelen omtrent 1/3 av fjæringsveien?tagesk skrev: Kjøper du en 12GS med ESA kan du sette på Wilbers dempere (som støtter ESA).
Jeg synes å huske at de er hele 65 mm kortere.
Det gjør susen det! [TaSK]
Det vil jeg tro. Så resultatet er trolig en litt stivere sykkel. Jeg skirver "trolig" for det kan godt tenkesgaus skrev: Høres ut til å være en løsning, men da mister vel sykkelen omtrent 1/3 av fjæringsveien?
Forstår hva du mener, jeg er bare 189, men har setet i høyeste posisjon.tagesk skrev:Det vil jeg tro. Så resultatet er trolig en litt stivere sykkel. Jeg skirver "trolig" for det kan godt tenkesgaus skrev: Høres ut til å være en løsning, men da mister vel sykkelen omtrent 1/3 av fjæringsveien?
Wilbers bygger demperne og fjærene anderledes slik at de har samme fjæringvei men at sykkelen sitter lavere.
Kjenner ikke detaljene (og eftersom jeg er 202 er problemet liksom litt akdademisk for meg) [TaSK]
Jepp, omtrentlig noe sånt ja.....tagesk skrev:Så da mangler du bare en kvart million kroner eller noe slikt for å handle inn.Bimma skrev: Men jeg tror jeg allikevel skulle kunne leve bra med løsningen du foreslår tagesk .
[TaSK]
I henhold til det som er tilgjengelig veier den enda mer enn 12GS.MadMan skrev: Men så kom det en ny 1200 fra Yamaha.....![]()
Blir interesangt å se hvordan den er
Tykkere tilbehørskatalog enn til BMW???????tagesk skrev:Tykkere tilbehørskatalog enn BMW.
Ser ikke bra ut, så langt.
[TaSK]
Og på toppen kan du legge den fra Touratec + den fra Wunderlich.gaus skrev: Dersom vi sammenlikner tilbehørskatalogene til BMW med tykkelsen på Norges Lover, er vel nærmeste konkurrents tilbehørskatalog å sammenlikne med en lokalavis.
Så får vi som om nye Yamaha 1200 Super Ténéré kan oppnå noe i nærheten av samme status som GS'en - også når det gjelder tilleggsutstyrtagesk skrev:Og på toppen kan du legge den fra Touratec + den fra Wunderlich.gaus skrev: Dersom vi sammenlikner tilbehørskatalogene til BMW med tykkelsen på Norges Lover, er vel nærmeste konkurrents tilbehørskatalog å sammenlikne med en lokalavis.
Jeg har katalogen fra Touratech her. Der går utstyret til 12GS fra side 255 til 319.
[TaSK]
Er ikke så helt så sikker på at det skjer jeg, da...FJZZR skrev:TDM skal jo oppgraderes og da er det vel (nesten) sikkert at de bruker denne motoren der også.