![Knegg :knegg](./images/smilies/knegg.gif)
Hører gjerne om dine erfaringer etter hvert med denne veldig interessante 950 modellen, som det er all grunn til å tro er et fullgodt alternativ til "verstingene" i klassen.
Ja, blir spennende! Gleder meg til sesongen er ordentlig i gang nå! Jeg har prøvd 1260'en også og selv om kreftene i den er veldig digg, så syns jeg 950'en er mye mer anvendelig!
Skjønner hva du mener med krapp knevinkel, men jeg kommer fra en sykkel som er laga for langt lavere folk enn meg, så det har jeg null issue med!
Blir nok en slipon om jeg finner noe som ser bra ut. Er ikke så mye av det på markedetBjerknez skrev: ↑01 mai 2020, 01:46 Ikke ofte jeg sier det, men dette er den sykkelen i den klassen som ser desidert best ut. Veldig tøff sykkel :)
Har du noen videre planer med den, eller er det bare tut å kjør? Tenker da på slipon, helanlegg, diverse mods etc.? Ta gjerne flere close up bilder av den :)
Takker! Ja den er det eneste reelle alternativet, men jeg synes egentlig ikke den ser så veldig bra ut hellersimpson skrev: ↑01 mai 2020, 06:11 Gratulerer med fantastisk sykkel![]()
Min hadde ikke vært lenge i mitt eie før det ble satt på Akrapovic slip no.
https://www.akrapovic.com/en/moto/produ ... earId=4857
Ser det er større utvalg av slip on i dag enn da jeg kjøpte, men dessverre ikke alle ser like bra ut.
Men er fornøyd med denne.
Håpa litt på at det ser bedre ut i virkeligheten, ja!simpson skrev: ↑01 mai 2020, 10:07 Den ser bedre ut på sykkelen enn på bilder.
Var litt i tvil selv før jeg kjøpte, men er rimelig fornøyd i dag.
Den originale synes jeg er litt for stor og rettferdiggjør ikke lyden i en Ducati.
Bråker ikke noe mere men er dypere i lyden med Akra.
Er også lovlig, E-merket og fulgte med godkjenningspapirer, bare å vise den hos biltilsynet og få stemplet i vognkort.