Nyttig info, dette!Rune skrev:Kjøpte selv en 650cc Honda NTV som jeg må nedplombere...
Er ikke noen grense på kubikk som jeg har hørt.
For min del så må jeg få strupet innsuget med 2 "stoppskiver".. Forgassermotor.
Det må monteres av godkjent verksted.
Kjøpte nedplomberingssettet via Greybikes. Bare +++ fra meg. Rask og ryddig handel
http://www.greybikes.no" onclick="window.open(this.href);return false;
Ikke verre? Bra!badasstom skrev:Det viste seg å kun kjøpe et sett med 4 metalskiver som blir satt i forgasseråpningen av et merkeverksted... for så å få sykkelen omregistrert
At du ikke får ei krone igjen men det er sikkert en paragraf i loven som gjør at de kan avkreve deg avgift igjen. Da vi strupet 600en til jentungen så sa de på på Veistasjonen at det var bare å møte opp for visning og omregistrere den som fulleffekt hvis det ble aktuellt. Nå er den solgt men jeg går utifra at det må betales full reg avgift hvis strupingen fjernes.Gammelgutt skrev:Det er vel betalt full avgift på den sykkelen, og du får neppe igjen en avgiftskrone, så de kan nok ikke kreve mer avgift.
Selv om det skjer mye rart i dette landet, så faller det vel på sin egen urimelighet å betale samme avgift flere ganger. - Tenker nå jeg da...mekkern skrev:så lenge den har vært registrert som fulleffekt så er det ikke noe "effekt"avgift ved oppregistrering da denne allerede er betalt.