Ble veldig bra, liker løsningenJanH skrev: 11 sep 2020, 17:13 Har nylig laget og montert GPS feste.
Det ser ikke ut til å finnes noen fester til siste generasjon Tracer 900/GT for montering over displayet.
MVIMG_20200910_162458.jpg

Ble veldig bra, liker løsningenJanH skrev: 11 sep 2020, 17:13 Har nylig laget og montert GPS feste.
Det ser ikke ut til å finnes noen fester til siste generasjon Tracer 900/GT for montering over displayet.
MVIMG_20200910_162458.jpg
Ang slark i hendel, på en del sykler sitter det en messingforing i hendelen, som bolten går gjennom. Denne må flyttes over til ny hendel. Bare et tips:-)Sattphalat skrev: 12 sep 2020, 21:03 Satt på kinahendler...
Bremsen ble veldig bra. Bedre respons . Den orginale bare bøyde seg . Denne er stivere.
Clutch vet ikke helt enda. Brukte litt tid på å justere . på vaieren, tenker den er litt lang nå.
Er helt ute på på innstillingene
Jeg er litt kort i fingrene, å litt kort i arma. Håper det blir litt bedre nå. Synes det ble slark på chlutcen.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Takk for info.cannon skrev: Ang slark i hendel, på en del sykler sitter det en messingforing i hendelen, som bolten går gjennom. Denne må flyttes over til ny hendel. Bare et tips:-)
Hardplast hele greia her også .dypen skrev: 22 sep 2020, 20:12 Har noe lignende jeg også men det virker som det er hardplast det som er under mot bakken. Aliexpress![]()
Feil sidevesker. Enkelt og greit :) .
Har funka i hele sommer. Tenkte vel at dette sprekker i flere biter etter noe bruk men nei
De gangene jeg beveger meg rundt i Oslo er toppboks og ryggsekk tingen, ikke glem bussfila :)haakeik skrev: 22 sep 2020, 22:30 I dag har jeg vært på kundebesøk i Oslo. Første gang siden Covid 19 kom i mars at jeg har møtt kunder ansikt til ansikt og ikke bare over Teams. Kjørte selvfølgelig Stelvio'n innover. Spiste lunch på den nye Tacorestauranten "Breddos Tacos" i mathallen ved Vulcan. Kan virkelig anbefales, beste taco'ene jeg har noensinne har spist. På vei hjem igjen må jeg innrømme at jeg savnet Triumphen noe veldig. En Stelvio med sidekasser er ikke optimalt å lanesplitte med. For en som er vant til å lanesplitte med en slank triumph, var dette et mareritt. Komplett umulig, kunne like godt kjørt bilNeste gang blir det uten sidekassene, men fortsatt må jeg nok passe på. Stelivio'n er ikke akkurat slank
![]()