I natt var første natt med varmegrader og jeg har aftenvakt i dag, hvilket i dag har muliggjort min 3. tur i nærområdet på MC'n

Og husk, ikkeno' høytrykk på fine sykker'nGodtvoksen skrev:Og så blir jo sykkelen noe sølete, så jeg får vel finne frem hageslangen, oppvaskkosten og spyle bort noe skitt...;)
Det var igrunnen kjapt gjort med hageslange (var ikke frosset) og oppvaskkost i 14 grader + ...AJ skrev: Og husk, ikkeno' høytrykk på fine sykker'n![]()
Skikkelig påskevær hos deg. Det er i grunnen greit at du sitter der i garasjen - så har du god tid til å besvare alle dumme/rare spørsmål fra en nybegynner som meg...Globe skrev: Jeg koser meg her i snøkavet, et skikkelig snødekke gjør jo at alt blir så rent og pent ute, alt blir så lyst og trivelig...på en måte...![]()
![]()
Da tar jeg heller bilen, og husk beltet. Jeg har kjørt MC til jobb som er 6 km fra hjemmet, og da har jeg tatt på alt utstyr.Godtvoksen skrev:Da skal du og andre lesere av bloggen min få et spørsmål til:
Dersom du skal kjøre 2-3 km til en butikk/jobb i nærheten - kler du på deg hele kjørehabitten (Hjelm, jakke, bukser, MC-støvler mv) ?
Hadde jeg vært så heldig å hatt begge deler såpass nært så ville jeg gått, jaGodtvoksen skrev:Da skal du og andre lesere av bloggen min få et spørsmål til:
Dersom du skal kjøre 2-3 km til en butikk/jobb i nærheten - kler du på deg hele kjørehabitten (Hjelm, jakke, bukser, MC-støvler mv) ?