Er enig med StiaWe at den kan virke noe bløt under kjøring, men mye av det kan heldigvis stilles på om man er tyngre en antatt standardsjåfør.
Rust har jeg ikke sett noe til, og selv om det havner en del dritt på midtstammen bak forhjulet, ser jeg ingen skader hvor det har blitt hull i lakk som kan forårsake rust. Var på dagslang grustur i Mai, og jeg så ikke antydning til skader etter dette. Her også merket jeg at den bar seg godt med hensyn til understellet, da jeg satt mesteparten av dagen på grusturen

Eiker og felger ser helt strøkne ut selv etter intens vask med midler for å få de blanke igjen :)
Jeg har DCT versjonen og jeg har ikke savnet manuell et øyeblikk. Til vanlig kjøring er D-modus OK, er det sportslig kjøring, er S-modus 3 med knapper mer en nok til at sykkelen endrer karakter helt. Er litt Dr. Jekyll og Mr. Hyde på 2 hjul.
Gikk fra en '15 V-Strom 1000 og kan si at jeg føler AT'en er lettere å balansere, manøvrere og håndtere selv om den er 25-30 kg tyngre en V-Stromen var.
Håper det var til litt hjelp i vurderingen :)