Jeg blir med deg....vel og merke hvis det ikke striregner..:-)Duville skrev:Nå er det sånn at det skal være rustløser teori på Mandag i Stavanger
http://seniormc.intbuilder.com/lokal/in ... cat=600345" onclick="window.open(this.href);return false;
- alle velkommen - også dem som ikke er medlemmer --- kl 18.30. Jeg vet ikke hvor dette er i Stavanger, men det akter jeg å finne ut.
Jeg kommer til å kjøre bortover ca. 15.30 så får jeg en pause på veien.
Hvorfor Stavanger - ja si det, da
Noen som ønsker å ta samme turen så kan det justeres noe....
Godtvoksen blogg: Sesong 2013
Re: Godtvoksen blogg: den spede sesongstart i sørnorge
Sist redigert av Godtvoksen den 20 mar 2010, 20:45, redigert 1 gang totalt.
En liten sak til, ikke for å være det ene eller andre men
- Årets første tur ble unnagjort i dag - riktig nor ikke mer enn 7-8 mil da men likevel.
Ut til Lista fyr og tilbake - fine tørre veier stort sett og lite grus
Hvis jeg visste hvordan jeg setter inn bilde så hadde jeg satt inn bilde av gpsmontasje med fyret i bakgrunnen, ja
Se det nå kan jeg også sette inn bilder - det er ikke så mørkt som bildet gir uttrykk av men jeg brukte ikke blits for å få med noe i bakgrunnen
- Årets første tur ble unnagjort i dag - riktig nor ikke mer enn 7-8 mil da men likevel.
Hvis jeg visste hvordan jeg setter inn bilde så hadde jeg satt inn bilde av gpsmontasje med fyret i bakgrunnen, ja
Se det nå kan jeg også sette inn bilder - det er ikke så mørkt som bildet gir uttrykk av men jeg brukte ikke blits for å få med noe i bakgrunnen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Sist redigert av Duville den 20 mar 2010, 21:42, redigert 1 gang totalt.
Så du jeg endret til at jeg blir med deg....
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Her finner du bl.a. hvordan du kan sette inn bilderDuville skrev:En liten sak til, ikke for å være det ene eller andre men

Godtvoksen - det er bra - jeg svinger innom Liknes på veien - du kom inn mens jeg skrev neste innlegg, det lille om oppstarttur og sånn -dersom flere henger seg på så kan det bli litt justeringer så endelig "ruteplan" foreslår jeg at vi lager i morgen kveld

Sist redigert av Duville den 21 mar 2010, 13:48, redigert 1 gang totalt.
- k3nt_
- Motorsykkelen din: Suzuki - SFV 650
Godtvoksen skrev:k3nt_ skrev: Da kan jeg neppe stole på denne "sikkerhetsnyheten" heller:
http://www.mc-utstyr.no/storefront.php?pid=1910
Må vel ta en telefon/skrive mail først for å spørre om hva slags CE-godkjenning den har..
Her har du en test av ryggskinner som du kan titte på.
http://www.jofama.se/motorcycle_wear/ca ... netest.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Hilsen
K3nt_
Mot idiotene kjemper selv gudene forgjeves!
Sofakings...
K3nt_
Mot idiotene kjemper selv gudene forgjeves!
Sofakings...
Tusen takk..det ser ut som Globe har den beste ryggskinnen og er den som jeg da kommer til å kjøpe meg...k3nt_ skrev:
http://www.jofama.se/motorcycle_wear/ca ... netest.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
- Globe
- Kontakt:
Godtvoksen skrev:Tusen takk..det ser ut som Globe har den beste ryggskinnen og er den som jeg da kommer til å kjøpe meg...k3nt_ skrev:
Hmmm..jeg skal da ikke selge min??!

Hva skal jeg da gjøre?Globe skrev:
Hmmm..jeg skal da ikke selge min??!![]()

Yes...i dag var vi ute "gamle ekteparet " på en liten kjøretur med full MC-bekledning. Riktignok ikke mer en 2-3 mil, men en god start for kona som eksosrype...
Det gjelder og ikke skremme henne på første tur

Det gjelder og ikke skremme henne på første tur

I dag ble det et lite opphold i sesongen. Kuldegrader i natt og snøvær i skrivende stund... ](./images/smilies/grrr.gif)
](./images/smilies/grrr.gif)
Høres ut som det været vi hadde igår.
Sendte litt nedover til deg, siden du virker så glad og fornøyd om dagene

Sendte litt nedover til deg, siden du virker så glad og fornøyd om dagene

Jeg lovte bilder av min monterte chrome-lighter:
Her er den lukket for vær og vind, skal være vanntett:

Åpen:

Her er den lukket for vær og vind, skal være vanntett:

Åpen:

Så litt på den testen, interessant med lidl sin.Globe skrev:Hmmm..jeg skal da ikke selge min??!Godtvoksen skrev:Tusen takk..det ser ut som Globe har den beste ryggskinnen og er den som jeg da kommer til å kjøpe meg...k3nt_ skrev: Her har du en test av ryggskinner som du kan titte på.
http://www.jofama.se/motorcycle_wear/ca ... netest.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;![]()

Hvilken skinne har du, Globe?
- Globe
- Kontakt:
Jeg kjøpte en Halvarssons ryggskinne...også kalt "gummimatta" :-)