Bagen veier ikke mye, stroppene ingenting, ikke noe rack eller annet for å feste i og så langt frem og ned som mulig (uten å bruke salvesker) = påvirker kjøreegenskapene minimalt

Ojsann...!JVD skrev: 31 mar 2021, 20:29
Angående min sykkel så har jeg oljelekkasje på ikke mindre enn 3 steder....Lurer på hva f?("& dem har rota med på fabrikk når dem har valgt pakningsmiddel.... burde forvente mer av en "premium" sykkel som har rulla 50km.
Fristet veldig med Akra og rarere ting har skjedd enn om plutselig har detJVD skrev: 31 mar 2021, 20:29 Hei.
Mye fine mods du har valgt. Hvordan er det med den store tailbagen med tanke på varme rundt eksos?
Har samme sykkel selv, med akra slip-on og sliter litt med og se att jeg skal få noe bag bakpå her uten att det blir problemer med varme.
Jøss, det var da voldsomtJVD skrev: 31 mar 2021, 20:29 Angående min sykkel så har jeg oljelekkasje på ikke mindre enn 3 steder....Lurer på hva f?("& dem har rota med på fabrikk når dem har valgt pakningsmiddel.... burde forvente mer av en "premium" sykkel som har rulla 50km.
Ett kjent problem ifølge flere forum ? Litt overraska over att KTM ikke har kommet med noe recall?
Ja, virker veldig fin. På innkjøring enda så begrenset hvor mye kan dra på men egentlig helt greit selv da. Og utrolig lettkjørt, foreløpig tuslet rolig rundt så pinlig store pysestriper selv bak
Gjenoppdaget den veien i fjor, ikke likt den tidligere. Av en eller annen grunn liker jeg den bedre i retning Gransherad enn retning Lisleherad, kanskje fordi mer oppover? Kjørte oppover i går og synes veldig morsom selv om bare 7-8gr, ikke like flyt motsatt vei i dag i 15-16gr. Og også morsommere når kommer ut på veien fra Gransherad og tar av mot Bolkesjø, alltid lettere å kjøre oppover.oivindg skrev: 20 apr 2021, 21:28 Skikkelig tøff sykkel! Synes du Grønnvollfoss er bra? Mener å huske at det var hullete og ujevnt der i fjor.
Du er nok inne på noe der, ja...pingvin skrev: 28 jun 2021, 22:10 Eller dama som ikke kan lage mat, opp og ned i humør, men er dritlekker og kjempemorsom![]()