De der så kjekke ut! Ser ut som de fungerer bra selv om hjelmen er ganske spiss i fronten også. Absolutt noe jeg skal vurdere. Da er det litt lettere å ta kameraet av og på hjelmen også. Takk for tipset!tshansen skrev: 23 apr 2021, 11:31 Dango-Design gripper mount, denne bruker jeg selv og er ekstremt fornøyd.
https://www.dango-design.com/shop/gripper-mount/
Her er slik jeg lager og bygger opp filmene for min del. Jeg prøver å ha fokus på det visuelle, men med innhopp av snakking til kamera osv. Det er en ganske smal nisje dette, så å finne din egen måte er absolutt positivt![]()
Også øvelse gjør mester.... film, legg ut, lag ny film og repeter![]()
Gleder meg til den dagen jeg får tålmodighet til å lage film såpass gjennomført som den du la ut her

Har du prøvd å legge deg på sykkelen, for å komme litt lavere? Kanskje det løsner litt da?
Hehe, ser den med å ha kabel hengene på seg. Jeg har en ganske kraftig powerbank jeg kanskje kan bruke hvis jeg har kameraet på kroppen. Da kan jeg bare hive powerbanken i ei lomme på jakka eller noe. Da slipper en i hvert fall å henge fast i sykkelenFredrikE24 skrev: 23 apr 2021, 11:40 Er ganske stødig på hodet når jeg kjører!![]()
Er et Garmin Virb XE forøvrig. Veldig fint til å legge opp metadata som overlay på videoen.
Kan også lades i fart, men det er ork å ha en kabel hengende på seg![]()