Syversen skrev: ↑18 apr 2021, 21:37
MEN dersom jeg kjøper nytt ser jeg på en Triumph Bonneville Bobber 1200CC
Er det noen som vet hva et generelt verditap er på en slik sykkel?
Verditap er det på alle nye sykler. Mer eller mindre det samme regnet i prosent i forhold til nyprisen.
Men dette må man egentlig bare se på som en del av prisen ved å kjøpe nytt...
Ved bruktkjøp kan man være veldig heldig med tanke på at evt. garantisaker og tilbakekallingsreparasjoner er utført.
I tillegg også ofte gunstig bruktpris...
Så... descisions, descisions...
Valgets kval er aldri helt enkelt når man står midt oppe i det... .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Etter å ha tenkt lenge å vinglet litt frem og tilbake har jeg vell egentlig bestemt meg for å bringe en Yamaha XVS hjem når dagen kommer, dette fordi den er billig, billig forsikring og jeg ønsker å gjøre "nesten" all service selv.
Men det skal nevnes at jeg har veeldig lyst til å style denne opp litt, er det noe en må tenke på ved å bygge en slik sykkel om til bobber?
kreves dette godkjenning av SVV?