Godtvoksen skrev:
Eller: Kona kjører bil og jeg sitter på MC'n som er festet forsvarlig på hengeren...
..ja...og du har jo Scala Raider-sett....så dere får jo snakka sammen på turen også

Godtvoksen skrev:
Eller: Kona kjører bil og jeg sitter på MC'n som er festet forsvarlig på hengeren...
Jeg har brukt for henger og rampe til andre ting også. Rampa kan være god og ha enkelte steder her på tomta når jeg skal trille tunge trillebårlass over diverse murkanter etc. Så jeg innbiller meg at det er greie ting jeg har bestilt...Dexter skrev:Jeg har jo mer bruk for en vanlig tilhenger... Kan bli greit å se GVs løsning!
Bare vent til jeg er på tur nordover og stopper i Trondheim, så skal du få en prøvetur på hengeren....Globe skrev: ..ja...og du har jo Scala Raider-sett....så dere får jo snakka sammen på turen også![]()
:=D> :=D>Godtvoksen skrev:Nå har jeg fått ordnet meg med MC.henger + rampe..:-) Så siste halvdel av juli blir det MC + fototurer i midnattssolens landsdel.
Bilde av påkjøringsrampe:
[album]323[/album]
Det var enkelt å kjøre sykkelen opp, men en bør være to når en skal manøvrere sykkelen av hengeren. Det vil være litt trist hvis bakhjulet bommer på rampa når en skal ha av sykkelen..
Det viste seg at min henger var ca 30 cm for kort, så med litt hjelp fra den lokale blikkenslager ordnet vi fronthjulsstøtten på denne måten:
[album]324[/album]
Takk skal du ha, det var jo også en rimelig løsning og greit var det også kunne bruke bilhengeren på flere måter..:-) De stroppene du nevner, har du en link til hvor en kan få kjøpt dem?Relax skrev:
Ser smart og god ut din løsning!:)
Godtvoksen skrev:Takk skal du ha, det var jo også en rimelig løsning og greit var det også kunne bruke bilhengeren på flere måter..:-) De stroppene du nevner, har du en link til hvor en kan få kjøpt dem?Relax skrev:
Bilrema har noen slike stropper til 179 penger.Godtvoksen skrev:Takk skal du ha, det var jo også en rimelig løsning og greit var det også kunne bruke bilhengeren på flere måter..:-) De stroppene du nevner, har du en link til hvor en kan få kjøpt dem?Relax skrev:
Stilig henger, jaGodtvoksen skrev:Nå har jeg fått ordnet meg med MC.henger + rampe..:-) Så siste halvdel av juli blir det MC + fototurer i midnattssolens landsdel.
Godtvoksen skrev:Takk skal du ha, det var jo også en rimelig løsning og greit var det også kunne bruke bilhengeren på flere måter..:-) De stroppene du nevner, har du en link til hvor en kan få kjøpt dem?Relax skrev:
Tusen takk for tipset. Den skal jeg kjøpe meg..:-)Relax skrev: Jeg så denne dag og kom på diskusjonen her,,,, Dette er raimer for god fastspenning bl.a. på henger..
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/Ti ... rdid=82496" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er konebilen....Globe skrev:
......men hva er det jeg ser...kjører du Suzuki på 4 hjul