Liten oppdatering på sykdomsforløpet nå som Tracer 900 GT'n forsvant og havnet til slutt i Stjørdal. Ble henta i helga av en trivelig kar som er kjøreskole lærer. Han kjøpte seg en sykkel som har hatt et godt liv og fått sitt stell og puss med omhu. Det ble tomt og stusselig i garasjen
Status på ny sykkel er at den er ankommet forhandler, chassis nr er opplyst og nå er den klar til registering. Klargjøring starter denne uken men de venter på Acrapovic anlegget for montering og programmering av ny MAP, så endelig dato er ikke 100% satt. Gleder meg til å høre lyden da jeg kun har hørt den på Youtube, lyd forskjell på kun slip-on og fullanlegg fra ca 8:44 her
https://www.youtube.com/watch?v=l0O4TZD7RnE&t=718s, men flere videoer fra disse er å anbefale da de faktisk er ganske gode med litt saklig innhold lett innblanda i "small talk"
Var spent på forsikringspris da jeg kun har sjekket løst på nett rundt omkring og det så ikke lovende ut da flere selskaper ligger på ca. 12K i året.
Storebrand derimot slo til mot en trofast kunde og kom med en halv pris.
Happy days her i sommerværet med fortsatt hus beising, fargeskifte og flere strøk tar sin tid . Siste veggen er påbegynt og da er det snart ferie og litt fritid