Mens andre gikk kraftig ned i kubikk...Audi Mannen skrev: 14 jun 2021, 11:32
Jepp, alle mann gikk kraftig opp i kubikk. Vi er noen miljø svin.....![]()

Mens andre gikk kraftig ned i kubikk...Audi Mannen skrev: 14 jun 2021, 11:32
Jepp, alle mann gikk kraftig opp i kubikk. Vi er noen miljø svin.....![]()
Men den der er i tillegg til den du allerede har daAJ skrev: 14 jun 2021, 11:52Mens andre gikk kraftig ned i kubikk...Audi Mannen skrev: 14 jun 2021, 11:32
Jepp, alle mann gikk kraftig opp i kubikk. Vi er noen miljø svin.....![]()
![]()
Jo'a... sant nok.VindR skrev: 14 jun 2021, 12:09Men den der er i tillegg til den du allerede har daAJ skrev: 14 jun 2021, 11:52Mens andre gikk kraftig ned i kubikk...Audi Mannen skrev: 14 jun 2021, 11:32
Jepp, alle mann gikk kraftig opp i kubikk. Vi er noen miljø svin.....![]()
![]()
![]()
Begynner å komme farlig nærme 2.000 totalt nå
Jeg krysser fingrene for at GTn havner på Hjelset, og at jeg får overtalt ny eier og hans samboer med på tourtreffet. Det ville bidra sterkt til at antallet Yamaha holdes oppeAudi Mannen skrev: 14 jun 2021, 09:48Det er vel alltid noen som holder Yamaha antallet oppe skal du se, det er gode sykler, men vi er jo 3 stk. nå som har bytta sykkel i det siste fra Yamaha, VindR, du og jeg som jeg kommer på i farta. 1 BMW, 1 KTM og en Ducati, så det spres godt utover alle merker og forskjellige preferanser. Men nå ble det altså bytte på meg så får vi se om den svarer til forventningene.Solo-rider skrev: 13 jun 2021, 15:37 Gratulerer med Ducati Multistrada V4S Stian.Blir noen færre med Yamaha på treff iår...
Jøss.. Kjøres det hjem til KSU i morgen?Audi Mannen skrev: 09 jul 2021, 21:37 Var en liten tur i Bartebyen i dag og stakk innom hos Eberg Motor. Der var de i full gang med klargjøring av sykkelen. Ble invitert inn i verkstedet og fikk lurt meg til et lite bilde.
Overlevering i mårra ca.kl 09.00 fikk jeg vite dersom det passet, og det gjør det jo.
Min nærmest med de røde side dekslene, og en med de orginale i bakgrunnen.
Forsinket levering på eksos anlegget og håper det er kommet når 1000km service skal gjøres unna.
20210709_140706.jpg
Kikket litt på en større utgave av bildet med tanke på mulig framtidig montering av Tutoro Automatic Chainoiler, som jeg regner med du vurderer å gå til innkjøp av?
Gratulerer med flott doningAudi Mannen skrev: 09 jul 2021, 21:37 Var en liten tur i Bartebyen i dag og stakk innom hos Eberg Motor. Der var de i full gang med klargjøring av sykkelen. Ble invitert inn i verkstedet og fikk lurt meg til et lite bilde.
Overlevering i mårra ca.kl 09.00 fikk jeg vite dersom det passet, og det gjør det jo.
Min nærmest med de røde side dekslene, og en med de orginale i bakgrunnen.
Forsinket levering på eksos anlegget og håper det er kommet når 1000km service skal gjøres unna.
20210709_140706.jpg
Gratulerer med en syk sykkel.Audi Mannen skrev: 11 jul 2021, 20:02 Tok sin tid før jeg kom meg av gårde fra Trondheim i går grunnet en relativt grundig innføring i alle funksjoner på sykkelen som tok sin tid. Fikk en fin og rolig tur med lett innkjøring av dekk, bremser etc. mens regnet stort sett lå 10 min bak meg hele turen helt til jeg møtte kjellv rett før jeg var hjemme.
300km unnagjort av de 1000 første før man kan "åpne" litt på bensin krana, men du verden for en maskin. Fikk kjent litt på hva mc media har snakket om når det gjelden denne motoren og sykkelen. Adaptiv cruise control er kommet for å bli også på mc, utrolig behagelig på rene transport strekker. For ikke å snakke om blindsone varsling, det er et fantastisk tillegg som helt sikkert kommer til å berge noen fra å bli påkjørt ved feltskifte.
20210710_151252_resized.jpg
Du er inne på noe der. Den er overraskende flott på sving til å ha den vekta og med raskt nedlegg helt uten drama. Et lokomotiv vil jeg si. Jeg hadde en liten tur i går på Atlanterhavs veien og det blåste som vanlig ganske bra. Når jeg fikk sidevind så var den utrolig stødig og jeg merket den ikke så godt som før. Tror nok at gyro effekten av motsatt rotasjon på veiv etc. bidrar til denne styre følelsen og effekten sammen ned en nøye planlagt geometri på sykkelen. Jeg er ihvertfall happy. Men.... det skal sies at jeg sendte mine tanker tilbake til Tracer'n også her på lørdag siden jeg har begrensa erfaring til sammenligning. Den kan ikke sammenlignes med V4'n, men den er nok en bedre sykkel enn kanskje mange tror og spesielt når man tar prisen i betraktning.Gratulerer med en syk sykkel.
Ducati er jo uten diskusjon det merket som topper når det gjelder elektronikk på sykler.
Og GS ligger langt bak og er direkte gammeldags når det gjelder den biten.
Multistrada er jo også ett lokomotiv på skinner på veien.
Til og med lillebroren som jeg har, svinger nesten av seg selv, er så dønn stødig og stabil i svinger, så lett og smidig at jeg ikke har opplevd lignende kjøreglede på noen andre sykler.