Spesielt når jeg setter meg på baiken, setter på tenninga, inn med clutchen, trykker på startknappen, og - stillhet.
Trykker flere ganger, klorer med clutchen, trykker... stillhet. :shock: Vantro stirre jeg ned på sykkelen - som om det skulle starte'n - jeg nekter å tro det! Her sitter jeg på en 6 år gammel Suzuki, rimelig ny i mine øyne, og så sviktern allerede!
Så mens jeg tusler inn for å bytte fra kjøredress til kjeledress, og sender varme(og da mener jeg varme

Jeg regner med (og håper) det bare en kontaktfeil et sted, så jeg begynner å demontere brytere og ledninger, fra styret og bakover. Og jeg finner synderen, under bensintanken. Her ligger 2 store kabelkoblinger, fulle av smuss og irr. Gudbedre! Har ikke solens sønner hørt om vanntette kontakter? Eller kontaktfett? Eller regner det ikke i Østen?
Etter å ha pusset og smurt kontaktene på nytt, begynner ting å fungere som de skal igjen. Men jeg må vist en tur ned i båten og hente noe crc marine-spray jeg har liggende, og gi sykkelen en omgang så det holder.
Så er det bare Suzuki som har "åpent" ledningsnett, eller er dette vanligt?