Bjerknez' | Snart sommerferie! :)
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Da var sykkelen i hus, og jeg har fått meg en god runde allerede
Fy faen for en kjøremaskin. Alt er egentlig helt perfekt
Nå er det slutt på og gire seg i hjel. Helt rått moment nesten uansett turtall og gir.
Fy faen for en kjøremaskin. Alt er egentlig helt perfekt
Nå er det slutt på og gire seg i hjel. Helt rått moment nesten uansett turtall og gir.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
"For mye av det gode.... er ,,,,bare deilig !!"
"Do the right thing"
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Hehe, ja.
Her har man jo alt. God sittestilling, moment man aldri har kjent før, god plass til bagasje og evt. passasjer, eller en posørsykkel til kafeen. Deilig
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
En grovkalibret flott og forseggjort sykkel. Ingen tvil om det :) .
Og... en skikkelig traktor .
Og... en skikkelig traktor .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Du kan kalle den hva du vil AJ. Jeg smiler hele veien til månen og tilbake
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
GRATTIS så meget med et DIGERT beist av en sykkel, men RÅ som få er virkelig denne saken
Hvis GS1250 er en Traktor, så er jammen denne en diger TANKS
Og da du alt driver og skal ordne nye dekk til denne saken, så skjønner jeg at her skal det legges lange svarte striper ja !!
Detta blir nok morro !
Hvis GS1250 er en Traktor, så er jammen denne en diger TANKS
Og da du alt driver og skal ordne nye dekk til denne saken, så skjønner jeg at her skal det legges lange svarte striper ja !!
Detta blir nok morro !
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Hehe, ja dette er et fyrverkeri :)biker7 skrev: ↑03 mar 2022, 19:54 GRATTIS så meget med et DIGERT beist av en sykkel, men RÅ som få er virkelig denne saken
Hvis GS1250 er en Traktor, så er jammen denne en diger TANKS
Og da du alt driver og skal ordne nye dekk til denne saken, så skjønner jeg at her skal det legges lange svarte striper ja !!
Detta blir nok morro !
Deilig med litt stor sykkel igjen. Mye "plass" på den og man sitter godt. Motoren har jeg nevnt. Dette er en milsluker
Må nesten lære meg å kjøre på nytt. Merker jeg er litt rusten.
Nå kan jeg også dra på og kjenne momentet i livlige hastigheter
-
- Innlegg: 403
- Registrert: 01 des 2020, 21:34
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
- Sted: Stavanger
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Gratulerer så mye, gleder meg til å kille nærmere på den. Jeg må oppgradere litt cc for å bikke mer en en av sylindrene dine. Denne sykkelen skiller seg virkelig ut
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Hehe, takk for det.BjørnSover skrev: ↑03 mar 2022, 20:02 Gratulerer så mye, gleder meg til å kille nærmere på den. Jeg må oppgradere litt cc for å bikke mer en en av sylindrene dine. Denne sykkelen skiller seg virkelig ut
Det morsomme er girkassen. 1. gir = tettbebygd strøk og bytrafikk under 40km/t. 2-6 gir brukes over alt ellers. Velg det giret som passer dagsformen
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Ser bare helt nydelig ut Men den blir litt tungkjørt når du får slitt litt på det brede bakdekket, sånn er det bare og da er det julekvelden igjen med nytt bakdekk
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Ja, det er mulig. Derfor så planlegger jeg å bytte dekkene før sommerferien. Så sant dem ikke er veldig lite slitt da. :)
-
- Innlegg: 42
- Registrert: 24 jul 2020, 17:20
- Motorsykkelen din: Harley Davidson Forty Eight. BMW R1250RS
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Nydelig sykkel mann, "Thats a war machine" .
- Bjerknez
- Innlegg: 23377
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Takk for det OttoL :)
Ja, den har alt. Sjarm, sjel, motor, kick ass bremser (brembo) veldig gode dempere, god plass til bagasje, god sittestilling, fin lyd, moderne tft display, konfigurerbar antispinn etc. kjøremoduser, den er faktisk veldig smooth til å være såpass vilgær som den er etc.
Frontlysene er også veldig gode. Også utseendet da....
Glemte og nevne varmeholker, cruice control etc.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38199
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Bjerknez - Triumph Rocket III GT
Og selvfølgelig quickshifter ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
-
- Innlegg: 403
- Registrert: 01 des 2020, 21:34
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2018
- Sted: Stavanger