Fy faen for en kjøremaskin. Alt er egentlig helt perfekt

Nå er det slutt på og gire seg i hjel. Helt rått moment nesten uansett turtall og gir.

Hehe, ja.
Du kan kalle den hva du vil AJ. Jeg smiler hele veien til månen og tilbakeAJ skrev: 03 mar 2022, 18:52 En grovkalibret flott og forseggjort sykkel. Ingen tvil om det :) .
Og... en skikkelig traktor.
Hehe, ja dette er et fyrverkeri :)biker7 skrev: 03 mar 2022, 19:54 GRATTIS så meget med et DIGERT beist av en sykkel, men RÅ som få er virkelig denne saken
Hvis GS1250 er en Traktor, så er jammen denne en diger TANKS![]()
Og da du alt driver og skal ordne nye dekk til denne saken, så skjønner jeg at her skal det legges lange svarte striper ja !!![]()
Detta blir nok morro !![]()
Hehe, takk for det.BjørnSover skrev: 03 mar 2022, 20:02 Gratulerer så mye, gleder meg til å kille nærmere på den. Jeg må oppgradere litt cc for å bikke mer en en av sylindrene dine. Denne sykkelen skiller seg virkelig ut![]()
Ja, det er mulig. Derfor så planlegger jeg å bytte dekkene før sommerferien. Så sant dem ikke er veldig lite slitt da. :)dypen skrev: 03 mar 2022, 21:36 Ser bare helt nydelig utMen den blir litt tungkjørt når du får slitt litt på det brede bakdekket, sånn er det bare og da er det julekvelden igjen med nytt bakdekk
![]()
Takk for det OttoL :)
Og selvfølgelig quickshifter