3,07v Ja da er det muligens så det nærmer seg ja, bruker mengder av disse batteriene og de enhetene som er litt mer kresne på batterispenningen klager eller slutter å fungere som de skal når de Lithium-batteriene der er rundt den nominelle spenningen.Bjerknez skrev: 06 mar 2022, 16:38Spenningen på det jeg satt inn igjen var 3.07V. Kanskje jeg burde invistere i et nytt batteri allikevel. Hva er DOA?Gammelsmurfen skrev: 06 mar 2022, 16:37Har opplevd at nye batterier av den typen har feil/er dårlige. Sjekk spenningen på det du tok ut igjen.Bjerknez skrev: 06 mar 2022, 16:29 Nei dra meg baklengs inn i fuglekassa!
Tror du jaggu ikke jeg klarte og finne problemet vedrørende keyless systemet selv!![]()
Jeg byttet jo til nytt batteri i denne men når jeg byttet tilbake til batteriet som sto i som var et 2032 duracell batteri så funket det som bare det. Jeg skjønner ikke helt hvorfor, men den er tydeligvis kresen på batteri....
Nå har jeg prøvd flere ganger og fremprovosere feilen, men det funker som bare det![]()
![]()
Friske nye batterier av CR2032 har ofte hvilespening som er godt over 3V gjerne 3.4x-ish, mens litt slitne ofte ligger på ca. 3V blank.
Kan være du har hatt et "DOA" batteri.
Sjekker du et helt nytt ferskt ett så tipper jeg du måler tett på/oppunder 3,5V.
DOA er et godt "Norskt" ord (Dead on arrival), brukes en del om nye ting som ikke funker ut av esken