Skal ta en titt på den...
Hadde mer tenkt på type vest, dvs beskyttelse foran og bak men det blir kanskje å overdrive.
Får tulle meg inn i bobleplast istedet

Hvordan er den å ha på seg?Globe skrev:Jeg kjøpte en Halvarssons ryggskinne...også kalt "gummimatta" :-)
Nå har kun prøvd to typer, en som en inndelt med "skjell" og denne jeg nå har. Halvarssons synes jeg sitter godt, polstringen inn mot ryggen gjør at den er behagelig å ha på, strammer godt der den skal og en føler ikke at en går rundt med en ryggsekk når man har den på...noe som var følelsen ved "skjelltypen". "Gummimatta" som er del av beskyttelsen gjør nok at den gir en noe mer "klam rygg" enn andre typer...men som sagt, her har jeg kun kort erfaring fra 2 modeller/typer.k3nt_ skrev: Hvordan er den å ha på seg?
Jeg er 186 høy og for min del var det medium som passet best. Tror selv at jeg er relativt normalt bygget hva gjelder forholdet mellom ben/rygg/nakke/hodeGodtvoksen skrev:Hvordan finner man ut hvilken størrelse skal en velge?
http://shop.motorhuset.no/halvarssons-t ... -1330.html
Jeg er 173 høy - og da må jeg tydeligvis ha størrelse S som er 52 cm. Jeg får håpe pondusen ikke er så stor at jeg ikke får beltet rundt magen..Globe skrev: Jeg er 186 høy og for min del var det medium som passet best. Tror selv at jeg er relativt normalt bygget hva gjelder forholdet mellom ben/rygg/nakke/hode![]()
Globe skrev: Ærlig talt GV ...du har T-bags...du har godt med fotoutstyr...du har fri..heeele dagen...du har fint vær...du har kjørt nesten 25 mil på en dag..du er entusiast...du er en trivelig fyr...du er...du er...Hmmmm.....neste tur du tar.....![]()
.... vil vi SE litt av også!!
![]()
Der traff du "spikern på hodet", hihi....Globe skrev: Skulle ønske du hadde interesse for foto jeg GV
Heisann..Godtvoksen skrev:Da skal du og andre lesere av bloggen min få et spørsmål til:
Dersom du skal kjøre 2-3 km til en butikk/jobb i nærheten - kler du på deg hele kjørehabitten (Hjelm, jakke, bukser, MC-støvler mv) ?
Det var vel min makelighet som førte til at jeg stilte spørsmålet. Rett og slett finne en grei undskyldning for ikke å gjøre det vi alle vet er det riktige...Zahir skrev: TA INGEN SJANSER.!!
Den makeligheten bor vel i oss fleste, og må nok innrømme at jeg har "trilla" bor til en kompis i bare shorts og T-skjorte jeg også når det var over 30+...Godtvoksen skrev:Det var vel min makelighet som førte til at jeg stilte spørsmålet. Rett og slett finne en grei undskyldning for ikke å gjøre det vi alle vet er det riktige...Zahir skrev: TA INGEN SJANSER.!!