En BMW blir aldri feil, selv om du vil møte litt motstand i dette forumet mot BMW :) Men det betyr bare at det er noen som ikke har peiling som mener detAtrox skrev: 17 jun 2022, 16:40 Da er Vstrom ute av garasjen for godt og jakta i gang. Prøvekjørt R1150rs - super komfort, fin motor, gode bremser men prøveturen ble ødelagt av helt utslitte dekk - jeg har aldri hatt problemer med å kjøre i rett linje før - det hadde jeg med denne. Ellers en sykkel jeg fint kunne levd med.

Hvis du kan skru selv så er det bra, men nærhet til merkeverksted betyr noe for meg - for selvom jeg har fagbrev som bilmekaniker skrur jeg minimalt selv ( mangel på fasiliteter, fingre, knær og rygg er ikke som det en gang var ), så merkeverksted er viktig for meg.
En R1150 RS, er en super tur sykkel, som tar deg overalt der det er asfalt og harde grusveier. )
95 Hk og rundt 245 kg, driftssikker ( minus litt på ABS pumpa ), komfort og kjøreegenskaper er alltid i høysete på BMW, og du blir sikker super fornøyd hvis du finner det rette eksemplaret.
Hvis du har lyst på en annen BMW med, super komfort og sittestilling, 152-160 Hk, 270-280 kg, og som kjører fletta av det meste i sin årgangs klasse.
Så skal du ta en titt på BMW K1200 GT, K 1300 GT eventuelt K 1300 S - fra 2007 mod - den siste har nok en litt mere framoverlent sittestilling en GTen, rundt 175 Hk, som er / blir særdeles mye rå kraft.
Disse for du fra 80 - 120 tusen, og hadde jeg ikke hatt min K1200 GT nå, hadde jeg hentet denne:
FINN-kode 186219147 - tror ikke den er solgt :)
Lykke til med å finne DIN BMW