Hamar.
Søndag oppfordres flest mulig MC-folk dit for å drive forhåndsreklame for "Bli sett"-aksjonen.Seansen skjer kl.1600.
Kommer en journalist fra HamKam Arbeiderblad som skal skrive en sak..

Intruder skrev:Ble en tur i området med kaffe og prat med likesinnede på Skibladnerbrygga på
Hamar.
Søndag oppfordres flest mulig MC-folk dit for å drive forhåndsreklame for "Bli sett"-aksjonen.Seansen skjer kl.1600.
Kommer en journalist fra HamKam Arbeiderblad som skal skrive en sak..![]()
![]()
Det var imponerende at du kunne kjenne oss igjen som hadde fullt kjøreutstyr på, for tidspunktet stemmer det.ejs skrev:![]()
![]()
Jeg så Godtvoksen & Duville når de kjørte retning Evje. ca:kl 1500
Hadde meg en pause på en rasteplass.
(var sjøl på rustløserkurset for 5-6 år siden.Var et bra kurs.)
Godtvoksen skrev:I dag våknet jeg opp kl 06.00 til -4 grader og et knallvær. Denne dagen var avsatt til MC hele dagen...![]()
Først et tre timers rustløserkurs i regi av Senior MC Norge avd. Vest Agder.
Etter kurset en tur opp om Evje-treffet på vei hjem til Kvinesdal. Alt sammen i et helt fantastisk vår/sommervær.
Duville: merk deg dette svaret. Hadde jeg ikke hatt gul jakke, så hadde vi ikke syntes godt...ejs skrev:![]()
Jakka di + de 2 hondaene sammen.
Tusen takk og hils din venn Bubbu og si det går bra med kona til slutt. I dag har kona og jeg kjørt 175 km, og hun som var så STERKT i mot mitt MC-kjøp...Globe skrev: Ønsker deg en god søndag GV
Tusen takk og hils din venn Bubbu og si det går bra med kona til slutt. I dag har kona og jeg kjørt 175 km, og hun som var så STERKT i mot mitt MC-kjøp...Godtvoksen skrev:Globe skrev: Ønsker deg en god søndag GV
Joda jeg ser hva du skriver -han så 2 sykler - det var 2 hondaer og så var det jakken din vi ble gjenkjent på, dette beviser ikke at oppdagelseseffekten er bedre med refleks - du må likevel for all del bruke din fine jakke, men jeg mener fortsatt at økningen i oppdagelseseffekt er lik null fordi:Godtvoksen skrev:Duville: merk deg dette svaret. Hadde jeg ikke hatt gul jakke, så hadde vi ikke syntes godt...ejs skrev:![]()
Lykke tilDuville skrev:Joda jeg ser hva du skriver -han så 2 sykler - det var 2 hondaer og så var det jakken din vi ble gjenkjent på, dette beviser ikke at oppdagelseseffekten er bedre med refleks - du må likevel for all del bruke din fine jakke, men jeg mener fortsatt at økningen i oppdagelseseffekt er lik null fordi:
DET var sannhetens ord i rette øyeblikk,detGodtvoksen skrev:Duville: merk deg dette svaret. Hadde jeg ikke hatt gul jakke, så hadde vi ikke syntes godt...ejs skrev:![]()
ejs skrev:![]()
Nå må dere slakke av litt.
GV sin avatar = han med jakka + blå hondaen ,duville har en dauvill honda.Så de fra siden .Så Dauvillen like godt som den andre.
EJS (kjører med sort tøy.)
![]()