Det var overraskende mye trafikk fra Mjøndalen til Olavsgård, mye mer enn behagelig. Men derfra slukte det mil ja og var helt greit som transportetappe.dypen skrev:Etter jeg kom på hytta lørdagskvelden ble tanken om å komme avgårde før regnet, siste del ned til Notodden var det regnbløt veibane og etter Kongsberg ekstremt lav motsol og lett koseregn. Men kjellv 110 vei kan være litt behagelig for transport, sette på cruisekontroll på ønsket hastighet for bare banke mil og la tankene drømmene svive og kanskje tilogmed synge noen stroferkjellv skrev: 21 aug 2022, 19:18 Takk for samværet til alle fra meg også. Rakk ikke å treffe alle før avreise.
Jeg ventet til morgenbygene hadde gitt seg før jeg dro i halv-1 tia. Rakk og få litt pleie av forumets utmerkede felt-medic før jeg dro også. Har kjørt med regnbyger og mørke skyer bak meg hele veien i dag, og regndråper har satt meg igang igjen ved alle pauser.
Sitter nå med ei lunken pils uttafor ei campinghytte i Trysil og ser på regnet. Har i dag for første gang kjørt mc på motorvei med 110-sone, og kjørt gjennom Oslo. Dette hadde jeg egentlig tenkt jeg aldri skulle gjøre. Med da er også dette gjort, og konklusjonen er at både grusveier på Golsfjellet og svingete Telemarksveier er mye kjekkere!
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Etter at jeg tok av fra E6 i går har jeg kjørt mange mil, men har vel egentlig ikke kommet noe særlig nærmere hjem. Overnatta i Trysil, og i dag har jeg rota meg inn i Sverige. Kommer vel ut igjen Funasdalen til Røros etterhvert i dag.

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk