Jeg tror man skal være langt over middels naiv hvis man stoler 100% på politikere. Er vel strengt tatt ingen i dette landet som stoler 100% på politikere. Det er faktisk svært få i det hele tatt jeg stoler 100% på. Er presset stort nok så skal du se at du ikke har så mange venner som du trodde.AJ skrev: 16 des 2022, 15:27 Men mye tyder på at stadig flere ikke lenger tror på alle fortellingene vi blir fortalt av disse politikerne.
Kan det være slik at det vi blir fortalt slett ikke samsvarer med virkeligheten?
Jeg har vertfall ingen venner jeg stoler 100% på. Kanskje 95%, men ikke 100%. Blod er tykkere enn vann og er fortjenesten stor nok så skal man være sikker på at man blir nedjustert ved behov.
Men hva er alternativet? Altså annet enn å stemme frem de partiene man stoler mest på og er mest enig i? Kanskje bidra litt politisk selv? Men det skal vel mye til at en av oss hadde blitt noe bedre. Det er mange man skal sloss mot og det tar mye krefter og er man desoerat nok så er det nok ganske lett og servere en løgn i ny og ne.