Hei Terje.
Tusen takk for mottatt e-post!
Dette ser ut som et veldig bra program. Når vi nå ser hvordan dere ønsker å ha det, så blir prisen annerledes.
Dere kan sitte utenfor hyttene å ha skalldyr fredag kveld, det er ikke noe problem. Dere kan ikke være i uterestauranten, fordi vi der har serveringsbevilgning. Alternativet er at dere kan få f.eks. en fiskesuppebuffet i vår uterestaurant. Dette kan vi evt. komme tilbake til.
Den beste prisen vi kan gi dere er kr 1 395,- per person i dobbeltrom inkl. frokost fre-søn (kr 1 795,- i enkeltrom). Dette forutsetter at dere tar seminaret i ett av husene, fordi vi ikke har ledig møtelokale denne lørdagen. Dere blir da innkvartert i hus med 4 soverom (4 par i hvert), som også har et fellesareal (stue m/åpen kjøkkenløsning). Standarden er veldig bra.
Vi har ikke band som spiller opp til bryggedans, men dere er velkomne til å være i uterestauranten til denne stenger.
Håper dette ser greit ut, og ser frem til å høre fra deg igjen!
AVLYST - Sørlandets forumtreff 2010 - AVLYST
Re: Sørlandets forumtreff 2010
Her har jeg fått tilbudet vi får for hele helgen....dette syntes jeg var et meget godt tilbud:
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Nå synes i hvert fall jeg at dette begynner å ligne noe
Utfordringen er seminar-delen...
Noen som er litt mer kreative enn noen av oss andre har kanskje noen gode idéer.
Seminar fra 17 til 19 må jo sies å være glimrende, eller hva? :-)
Og fem timers fellestur på dagen bør vel også la seg høre for de fleste, sku' je mene?

Utfordringen er seminar-delen...

Noen som er litt mer kreative enn noen av oss andre har kanskje noen gode idéer.
Seminar fra 17 til 19 må jo sies å være glimrende, eller hva? :-)
Og fem timers fellestur på dagen bør vel også la seg høre for de fleste, sku' je mene?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Skal jeg være helt helt helt ærlig - altså uten hverken overdrive eller noe annet så har jeg en kjempestor tro på at etter en LAAANG tur på fredag for de fleste, med aluseminar på fredagskvelden og påfølgende relativt langtur på lørdagen DA er det tid for STREKKSEMINAR
når klokka er ca 1700 på lørdagen før det blir tid for å sole seg litt
og dolle seg før middagen.......
Trur eg
Dexter får ikke mange til hørere så sent på lørdagen, nei.....?

Trur eg
Dexter får ikke mange til hørere så sent på lørdagen, nei.....?

- Bimma
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Kontakt:
Re: MC-seminar/treff for godtvoksne...
Denne helga passer dårlig for meg dessverre.Dexter skrev:Kommer du på evike-treffet da Bimma? Det er jo et "økonomi"-treff, med telt, alu og kjøretur på lørdan(ikke nødvendigvis i nevnt rekkefølge)

Hei igjen GTline.GTline skrev:Bimma, du må bli med..... hvem skal jeg ellers dele rom med??
Så hiv deg rundt, lørdag til søndag med middag tåler lommeboka![]()

Beklager, men jeg har dessverre ikke mulighet til å bli med. Jeg får komme sterkere tilbake til neste år...!

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: MC-seminar/treff for godtvoksne...
Synd...Bimma skrev: Hei igjen GTline.Lenge siden sist.
Beklager, men jeg har dessverre ikke mulighet til å bli med. Jeg får komme sterkere tilbake til neste år...!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Bimma
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Kontakt:
Det synes jeg også AJ. 
Det hadde vært artig å være med.

Det hadde vært artig å være med.

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Vi kan jo muligens si at seminardelen er til salg for noen som vil presentere, vise en gjeng MC-entusiaster sitt ypperlige MC-produkt..AJ skrev: Utfordringen er seminar-delen...![]()

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Har noe med prisen å gjøre, om jeg har forstått det rett... Men dette kan helt sikkert Godtvoksen si mer om...Dexter skrev:Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden

Si meg trekker du deg fra ditt seminar om hovedavtalen?Dexter skrev:Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Nei for all del, om noen gidder å høre så kan jeg snakke jeg
Men det er helt sikkert andre temaer som er mye mer interessante enn dette da 

Det er det samme for skylda hvem som har den...
Regner jo med at du får et fagforbund til å sponse treffet med et slikt foredrag...Dexter skrev:Nei for all del, om noen gidder å høre så kan jeg snakke jegMen det er helt sikkert andre temaer som er mye mer interessante enn dette da

Fredag som tidligere planlagt
Lørdag: frokost med påfølgende turseminar
Hjemkomst med strekkseminar og påfølgende klargjøring inklusive rengjøring, voksing, puss og flikk - eventuellt med alutest i kveldssola på brygga før middag.
Søndagen som før
Tviler på at de har store krav om ytterligere seminar enn dette for å holde tilbudet - de ønsker jo at vi holder det i en av hyttene. Bytheway så er det en Yamaha forhandler i Lyngdal som kan forespørres om ett eller annnet....
Lørdag: frokost med påfølgende turseminar
Hjemkomst med strekkseminar og påfølgende klargjøring inklusive rengjøring, voksing, puss og flikk - eventuellt med alutest i kveldssola på brygga før middag.
Søndagen som før
Tviler på at de har store krav om ytterligere seminar enn dette for å holde tilbudet - de ønsker jo at vi holder det i en av hyttene. Bytheway så er det en Yamaha forhandler i Lyngdal som kan forespørres om ett eller annnet....
Tar jeg ikke helt feil så var det vel deg AJ, som mente at du hadde sett i prisene på nettet at det var rimligere når en hadde et seminar. Jeg tror det var grunnen til at du foreslo en seminardel. Jeg har ikke kontrollert det, og det skal ikke ha noe å bety for det tilbudet vi har fått..:-)AJ skrev:Har noe med prisen å gjøre, om jeg har forstått det rett... Men dette kan helt sikkert Godtvoksen si mer om...Dexter skrev:Hva er det med denne seminar-delen egentlig...? MÅ det være noe? Jeg synes beinstrekk-seminar er en glimrende idè før Godtvoksen skal ha danseoppvisning på kvelden
Uansett jo mer jeg tenker over dette tilbudet så er det et veldig godt tilbud:
2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag i et helt nytt og storslott ferieparadis for kun kr. 1395,- pr.person er bare BILLIG..:-) Her bør virkelig flere slå til. Billigere sommer-weekend med topp standard på Sørlandet skal dere lete lenge etter..:-)
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Hvis dette tilbudet ikke stiller krav (i mangel av noe bedre ord...) om at bookingen bestilles som et seminar så er det bare å droppe "seminaret" for min del...Godtvoksen skrev:
Uansett jo mer jeg tenker over dette tilbudet så er det et veldig godt tilbud:
2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag i et helt nytt og storslott ferieparadis for kun kr. 1395,- pr.person er bare BILLIG..:-) Her bør virkelig flere slå til. Billigere sommer-weekend med topp standard på Sørlandet skal dere lete lenge etter..:-)

Et seminar kan for øvrig være så mangt...
Men det opereres altså med to prislister - en for Ferie/fritid - Priser 2010 og en for Kurs/Konferanse - Priser 2010, iflg. denne siden:
http://www.farsundresort.no/priser/category148.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Det har i alle fall ikke vært noe samtale/drøftings-tema mellom UT og Farsundresort. Uansett de to timene kan jo stå ledige så lenge, og så ser vi hva en kan finne på. Det er jo god tid til vi skal ha treffet. Jeg gleder meg uansett..AJ skrev:
Men det opereres altså med to prislister - en for Ferie/fritid - Priser 2010 og en for Kurs/Konferanse - Priser 2010, iflg. denne siden:
http://www.farsundresort.no/priser/category148.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ellers tenkte jeg å ta meg en tur dit i nær fremtid

Jeg vil ta noe bilder fra stedet, forhåpentligvis både innendørs og utendørs bilder som kan gi et mer utfyllende inntrykk av stedet en hva nettsiden gir oss...

- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Høres veldig bra ut! Og jada! Jeg håper det blir noe av og kom gjerne med bilder! Kan hende det er med på å øke interessen 

Det blir vel noe av...AJ skrev:Høres veldig bra ut! Og jada! Jeg håper det blir noe av ...

http://spreadsheets.google.com/pub?key= ... utput=html
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
ooohhh...bruker Google Spreadsheets GV?!...nice
Det ligger an til at datoen kolliderer med avreise for del2 av sommerferien her, familien står knallhardt på sydenopphold (jeg kan spare meg....men jeg er ikke i flertall :-) ). Men jeg ønsker fortsatt å stå påmeldt, men da med det forbehold som står reg. på meg. Jeg skal bekrefte/avkrefte så snart vi har bestemt oss for dato tur/retur "sol-strand-smøre-badeland".

Det ligger an til at datoen kolliderer med avreise for del2 av sommerferien her, familien står knallhardt på sydenopphold (jeg kan spare meg....men jeg er ikke i flertall :-) ). Men jeg ønsker fortsatt å stå påmeldt, men da med det forbehold som står reg. på meg. Jeg skal bekrefte/avkrefte så snart vi har bestemt oss for dato tur/retur "sol-strand-smøre-badeland".
Du må orientere din familie om at:Globe skrev:Jeg skal bekrefte/avkrefte så snart vi har bestemt oss for dato tur/retur "sol-strand-smøre-badeland".
"sol-strand-smøre-badeland" = Farsundresort...

Sørlandets forumtreff - 2010
Du har vel ikke glemt dette supre tilbudet:
fredag 6 - søndag 8. august
Kun kr. 1395,- pr.person

Prisen inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis.
PROGRAM
Fredag.
kl 16.00 - 19.00 Innsjekking i et av disse Sørlandshusene:
[album]265[/album]
20.00 - > Skalldyraften på brygga utenfor et av husene (bli kjent)
Lørdag
07.00 - 10.00 Frokost
11.00 - 16.00 MC- tur i nærområdet m/ innlagt stopp for lunch
17.00 - 19.00 Seminar
20.00 - 22.00 2-retters middag i restauranten på bryggekanten (Møll & Nilsen)
[album]270[/album]
22.00 - > Bryggedans ol.
Søndag
08.00 - 11.00 Frokost
12.00 Hjemreise
Du har vel ikke glemt dette supre tilbudet:
fredag 6 - søndag 8. august
Kun kr. 1395,- pr.person
Prisen inkluderer 2 overnattinger m/frokost inkl. to retters middag (lørdagskveld) i et helt nytt og storslott ferieparadis.
PROGRAM
Fredag.
kl 16.00 - 19.00 Innsjekking i et av disse Sørlandshusene:
[album]265[/album]
20.00 - > Skalldyraften på brygga utenfor et av husene (bli kjent)
Lørdag
07.00 - 10.00 Frokost
11.00 - 16.00 MC- tur i nærområdet m/ innlagt stopp for lunch
17.00 - 19.00 Seminar
20.00 - 22.00 2-retters middag i restauranten på bryggekanten (Møll & Nilsen)
[album]270[/album]
22.00 - > Bryggedans ol.
Søndag
08.00 - 11.00 Frokost
12.00 Hjemreise
Jeg tror vi får sette fristen for bindende påmelding til 1. mai. Er det noen av de som har sagt seg interessert
som trenger lengre tid på å bestemme seg?
som trenger lengre tid på å bestemme seg?
- AJ
- Administrator
- Kontakt:
Jeg er interessert, ja! Fru AJ (Bakpå her på forumet...
) påmeldes herved også :-)

- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Jeg er redd jeg trenger litt mer tid. Det er en lang kjøretur, og jeg må være helt sikker på at dette ikke kolliderer med ferieplaner; og det faktum at jeg har 45 års dag den 6. august gjør fravær fra familien litt vanskeligere. Skjønner at du må ha bekreftelse så snart som mulig, men håper du kan ha meg som en eventuell "påhopper"?
Det blir hyggelig og treffes. Da er vi fire (kona og meg) påmeldte. Når påmeldingsfristen er ute, vil jeg komme tilbake med opplysninger omkring betaling mv.AJ skrev:Jeg er interessert, ja! Fru AJ (Bakpå her på forumet...) påmeldes herved også :-)
Selvsagt - vi ser jo frem til å feire bursdagen din....Globe skrev:Jeg er redd jeg trenger litt mer tid. Det er en lang kjøretur, og jeg må være helt sikker på at dette ikke kolliderer med ferieplaner; og det faktum at jeg har 45 års dag den 6. august gjør fravær fra familien litt vanskeligere. Skjønner at du må ha bekreftelse så snart som mulig, men håper du kan ha meg som en eventuell "påhopper"?

Grunnen til at jeg må ha antallet nå - er jo ganske enkelt for å se om vi blir mange nok...:-)