https://www.bikesrepublic.com/featured/ ... d-in-2022/
Ser ut som om de har litt annen kategorisering av mc´r i Italia?
Synes fortsatt det er ganske rart at ikke denne modellen figurerer på lista
Blir den for dyr tro?AJ skrev: 16 feb 2023, 18:28
Synes fortsatt det er ganske rart at ikke denne modellen figurerer på lista:
Vi er heldige som har Guzzi og Aprilia porteføljen og gutta forteller oss at V100 Mandello, V7 Stone, Aprilia Tuareg 660 og Tuono 660 er modeller som for tiden selger svært godt. Trenden går i retning av at flere selger store tunge maskiner til fordel for lettere og sprekere maskiner som er morsommere å bruke og vel så spreke.
Det er vel det som er trenden og i tiden men siterer « … til fordel for lettere og sprekere maskiner som er morsommere å bruke og vel så spreke» som jeg nå ikke velger å følge! Det er mye annet å velge i og for min del er jeg svak for såkalte «budget tourer eller sports tourer» som helt klart ville vært mitt valg hvis jeg måtte endre «maskinparken».AJ skrev: 02 apr 2023, 19:08 Er vi i ferd med å se en ny trend blant nyMC-kjøpere?
Om dette sitatet fra denne saken i MC-Avisa er representativ for trenden i resten av landet kjenner jeg ikke til. Men uansett interessant det Motorsenteret åpenbart erfarer.
Dette er også en interessant observasjon og uttalelse fra Motorsenteret, som er en ikke ubetydelig MC-forhandler her i landet:
Vi er heldige som har Guzzi og Aprilia porteføljen og gutta forteller oss at V100 Mandello, V7 Stone, Aprilia Tuareg 660 og Tuono 660 er modeller som for tiden selger svært godt. Trenden går i retning av at flere selger store tunge maskiner til fordel for lettere og sprekere maskiner som er morsommere å bruke og vel så spreke.
(Min utheving på siste setning i dette sitatet)
Ville vært veldig interessant om du hadde fått deg en lang og god tur med en KTM 390 Duke og hørt din oppriktige mening om denne etter testrunden.dypen skrev: 02 apr 2023, 20:19
Føler vel momentet som jeg er så glad i og blitt avhengig av forsvinner når vi kommer ned mot 500cc uten at jeg har testkjørt mange nyere sykler som helt sikkert har kjøreegenskaper og motorkarakter som er veldig bra.
Har ikke kjørt noen av disse. Dermed ingen erfaringer eller synspunkter å dele annet enn utseende og designdetaljer, som er uinteressant i forhold til det du spør om.dypen skrev: 02 apr 2023, 21:45 Har du kjørt CB600F eller CB500X @AJ I tilfelle ja, hvordan vil du sammenligne ex 390 Duke vs CB500X …